Vad dom pratar om att dom ska ses utanför huset. hehehe
Tror ingen i tidigare deltagare i BB har hängt med varandra utanför huset. Kanske om det vart förhållande i huset. utanför så håller det 2v MAX. förutom Annica och han PH deltagaren
Philip och Jenny har väl varit tillsammans i 7år nu?
Förstår inte varför sami,Julia,glasman sa det. För det är ju det de stört sig på
Men då blir det ju personangrepp <-- mycket farligt enligt glasman
Men det var kul tidigare ikväll när Sami sa till Julia och Glasman att Olga vill ha tv-tid! Och att hon hade visat rövhålet för Sami och Glasman vid poolen. :P Hahaha!
Vad dom pratar om att dom ska ses utanför huset. hehehe
Tror ingen i tidigare deltagare i BB har hängt med varandra utanför huset. Kanske om det vart förhållande i huset. utanför så håller det 2v MAX. förutom Annica och han PH deltagaren
Du glömde norskan Jenny och svensken philip tror jag han heter. Dom är fortfarande tillsammans idag!