Hon kör ett utstuderat spel. Man ser igenom det. Hon älskar denna situationen för hon blir den goda svikna tjejen som alla hejar på eftersom hon blev backstabbad av sina vänner. Hon kollar ofta mot kamerorna när hon har viktiga samtal med alla nu sedan i eftermiddags. Jag ser, vissa ser inte alls och tror att hon bara flummar runt men det tror inte jag.
Håller med dig helt och hållet. Kunde inte formulera det bättre. Finns många människor som är som henne. Hon slipper då stå för sina val hon helst av allt vill dölja. Intar offerrollen istället" de är dum mot mig så nu är jag mer er istället"
Musikvideon på deras låt är fan skämmig.
Dom flamsade runt som yra höns när den skulle spelas in.
Inte ens BB deltagarna som sjunger. dom mimar.
Rutten låt.