Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Du gör narr av dig på kort tid. Hur länge är det nu, en vecka på FB och redan en omröstad pajas i tråden.
Du har på så kort tid slagit FB rekordet för klassens clown. Grattis!
Det där tror du inte ens på själv.

Men jag tror på fullt allvar att du är den ENDE i tråden som anser att det är Lennie som jagar Mergim, när det är precis tvärtom. Ligger det något trauma bakom eller vad är det frågan om? Gå in i din trygghetsgrotta och hitta ditt power-animal, allt kommer bli bra.