Citat:
Läs mina tidigare inlägg innan du svarar på måfå.
Sluta försök plocka politiska poäng åt SD, tramsa med inlägg som det jag kommenterade, där han på allvar beskrev en postapokalyptisk Hollywood film.
Då slipper folk ignorera pandemin bara för att slippa ert skitsnack.
Då kommer dom se vad det faktiskt rör sig om, som är långt ifrån vad nuvarande beslutsfattare hävdar.
Och då blir det mycket svårare för clowner som Anders Tegnell och övriga att fortsätta med idiotin.
Ni är skyldiga oss andra det. Backa och låt folk ta reda på fakta utan att dra in er politik. Det borde Tegnell och beslutsfattare också göra. Allt har blivit som det har blivit därför att dom har tagit sina beslut baserat på politik.
Sluta försök plocka politiska poäng åt SD, tramsa med inlägg som det jag kommenterade, där han på allvar beskrev en postapokalyptisk Hollywood film.
Då slipper folk ignorera pandemin bara för att slippa ert skitsnack.
Då kommer dom se vad det faktiskt rör sig om, som är långt ifrån vad nuvarande beslutsfattare hävdar.
Och då blir det mycket svårare för clowner som Anders Tegnell och övriga att fortsätta med idiotin.
Ni är skyldiga oss andra det. Backa och låt folk ta reda på fakta utan att dra in er politik. Det borde Tegnell och beslutsfattare också göra. Allt har blivit som det har blivit därför att dom har tagit sina beslut baserat på politik.
På vilket sätt anser du att FHM och andra myndigheter har fattat sina beslut baserat på politik? Jag förstår faktiskt inte hur du menar? Skillnaden mellan Sverige och t ex Danmark, Turkiet och USA är ju att svenska besluten inte fattas av politiker. Det var ju lite skoj i allt elände igår när Danmarks politiker fattade beslut utan stöd från eller att ens informera sina experter. Tjänstemännen på FHM och andra myndigheter har ju ett uppdrag som är rätt klart - skydda folkhälsan och minimera påverkan på samhället. Politikerna har ju ett annat uppdrag - bli omvalda. Därför ser vi ju en massa ministerstyre i många länder just nu, av folkvalda som inte ens studerat statistik och hade på sin höjd godkänt i biologi.
Man kan tycka och tänka vad man vill om själva besluten, men utan att väga in det så undrar jag hur du egentligen menar när du säger att tjänstemännen baserat på politik?