Citat:
Ursprungligen postat av
burialhex
Fast vi tittare vill ju se Julia göra sjuka grejer.
Vi vill inte jass söka kamera för att sedan äta upp Martin
nej fy fan, jass flörtande med tv-kamerorna innan hon hånglar med martin är ju bara pinsamma! men julias hämdpsykos är ju bara sjuk