2020-03-13, 23:42
Medlem
Lennie i sitt esse.
2020-03-13, 23:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Oj då, är jag cirkusdirektör nu med.

Du menar att du inte kan avgöra om du pratar med en lätt förståndshandikappad person utan tänker i ditt samtal med personen att den lika gärna kan vara mer intelligent än dig?

Förståndshandikappad kan ha högt IQ.
2020-03-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Mens test är för plugghästar som läser på om saker. och är bra på papper.
Mensa folk är dom med Tummen mitt i handen

"Mens test" kanske är för plugghästar

I övrigt har du fel Boka in dig på ett Mensa-test och kolla in dom som sitter och gör testet. Hade lite tid över för det när jag var klar och det var rätt intressant att se hur det gick för dom andra
2020-03-13, 23:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det samma. hehehe
blir trött på skrytmånnsar. Dom smarta är dom som inte pratar om det. för dom behöver inte bevisa något

+1
Även Einstein insåg sina begränsningar, inklusive Nitsche, Voltaire och Hegel.
Hegel är min favvo filosof.
2020-03-13, 23:45
Medlem
Lennies lycka när han gissar rätt i den här leken är något utöver det vanliga.
2020-03-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du byter spår nu. Nej jag kan inte mäta en lätt förståndshandikappad.
Jag kan anta men inte avgöra någons IQ. Vi diskuterade Amelia till att börja med och du tar upp Jerry i ICA reklamen. Precis som lunatic skrev skulle du bedöma Hawkins som en idiot.

Jag skulle aldrig hävda att jag är i stånd att såga en hel vetenskap. Det vore ren idioti inte intelligens.
Intelligens är att inse sina begränsningar.

Nej jag byter inte spår, du verkar dock inte hänga med.

Jag har redan förklarat skillnaden två gånger i att bedöma någons IQ i ett samtal och kunna avgöra hur intelligent dom är samt skillnaden i detta gentemot att fastställa den rent vetenskapligt.

Det jag hävda som diskussionen började med var att människor är kapabla till att avgöra någons intelligens om än inte i pinpoint accuracy så ändock kunna avgöra den till viss eller stor del.

Är personen intelligentare än mig, är den jätteintelligent, är personen trög, etc.

Nu kör du dessutom halmgubbar på mig vilket bara bekräftar att du inte är så intelligent, men det har jag redan märkt.

Tex vet jag att jag är smartare än dig, utan att kunna bevisa detta på papper eller vetenskapligt, eftersom jag kan resonera mer avancerat och du hänger inte med i vår diskussion.
2020-03-13, 23:47
Medlem
Citat:

Lätt förståndshandikappad är en benämning på personer med under 70 IQ.

"I nu aktuella diagnosmanualer (ICD-10; DSM 5) skiljer man på lindrig intellektuell funktionsnedsättning (IQ 55-70)"
2020-03-13, 23:50
Medlem
D_120s avatar
GrecoBe = rammi73s unge
2020-03-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ketchup älskare med en härlig fitta. Vill du bli min, jag går ner på knä hehe
Absolut! Misslyckas jag på Tinder (😂😂😂&#128514 så hör jag av mig.
2020-03-13, 23:53
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
-t
2020-03-13, 23:53
Medlem
Livad kväll på BB då enda inläggena här om själva programmet är svar på deras 20 frågor
2020-03-13, 23:54
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Nej jag byter inte spår, du verkar dock inte hänga med.

Jag har redan förklarat skillnaden två gånger i att bedöma någons IQ i ett samtal och kunna avgöra hur intelligent dom är samt skillnaden i detta gentemot att fastställa den rent vetenskapligt.

Det jag hävda som diskussionen började med var att människor är kapabla till att avgöra någons intelligens om än inte i pinpoint accuracy så ändock kunna avgöra den till viss eller stor del.

Är personen intelligentare än mig, är den jätteintelligent, är personen trög, etc.

Nu kör du dessutom halmgubbar på mig vilket bara bekräftar att du inte är så intelligent, men det har jag redan märkt.

Tex vet jag att jag är smartare än dig, utan att kunna bevisa detta på papper eller vetenskapligt, eftersom jag kan resonera mer avancerat och du hänger inte med i vår diskussion.
Du skriver som en kratta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in