2020-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej finalen kommer bestå av sami glasman julia och lennie

DU HÖRDE DET FRÅN MIG FÖRST

jag har pratat med alla mina bruschor i biskopsgården dem har baxat en 1000 tals telefoner så nu ska det röstas

hahahaha
2020-03-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugna dig nu. Du tar så skitan spricker. Jag kan inte uttala mig om de andra men Mergim åker när tittarna får chansen. Han har nästan noll i popularitet, vilken grupp du än besöker.
nope. I alla instagram konton och facebook grupper så har han typ 100k följare. Folk älskar hans förändring och hans förhållande med lennie.
Medlem
Citat:
Lugna dig nu. Du tar så i skitan spricker. Jag kan inte uttala mig om de andra men Mergim åker när tittarna får chansen. Han har nästan noll i popularitet, vilken grupp du än besöker.

ja han säger ju själv han kommer åka när han sitter nominerad
Medlem
Tror ni att Lennie och Mergim någonsin kommer att komma ut med deras relation???
2020-03-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tänkte att han måste läst in något i kroppspråket som visa på att hon fläkte upp sig för Harry Potter.

0% fläk.
2020-03-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Isåfall skulle du ju anse min lista vara mer korrekt överlag även om du inte höll med om Amalia vilket bara bevisar att du är biased i din åsikt om amalia, har jag rätt när jag säger att du ogillar amalia starkt?

Ja, jag tillhör dom 90% som hatar Amilia

Men baserar inte min bedömning pga hat

Kolla hur hon presterat på tävlingar. Skidåkningen var hon ju helt säker att hon skulle vinna med sin taktik, rullbandet trodde hon att hon hade vinstchans på, osv.
IQ-test går ju egentligen bara ut på att räkna ut två plus två
2020-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dom som ska till finalen enligt mig: Mergim, Jas, Lennie. Det är vad som kommer att hända, ni hörde det från mig först!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahah
2020-03-13, 22:00
Medlem
kermiths avatar
Halvpedofilen Lennie kommer långt men inte till final. Många fler är populärare. 85% av tittarna är 45 minuters tittare och ser helt andra saker än oss som tittar live. Sami är där extremt populär och om han inte själv lämnar kommer hann att ta hem miljonen. Spelar ingen roll bad vi säger. "Tysta" tittare är i klar majoritet.
2020-03-13, 22:01
Medlem
Citat:
Halvpedofilen Lennie kommer långt men inte till final. Många fler är populärare. 85% av tittarna är 45 minuters tittare och ser helt andra saker än oss som tittar live. Sami är där extremt populär och om han inte själv lämnar kommer hann att ta hem miljonen. Spelar ingen roll bad vi säger. "Tysta" tittare är i klar majoritet.
Tro mig Mergim, Jas och Lennie.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja han säger ju själv han kommer åka när han sitter nominerad

Jasså är han så skärpt?
Medlem
burialhexs avatar
Nu säger Amolia att det inte är bra att Lennie hänger så mycket med de andra laget
2020-03-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ja, jag tillhör dom 90% som hatar Amilia

Men baserar inte min bedömning pga hat

Kolla hur hon presterat på tävlingar. Skidåkningen var hon ju helt säker att hon skulle vinna med sin taktik, rullbandet trodde hon att hon hade vinstchans på, osv.
IQ-test går ju egentligen bara ut på att räkna ut två plus två

Och du kan med handen på hjärtat säga att du har 135+ IQ?

För den där bedömningen bevisar inte att hon har låg IQ lol

Nej IQ går ut på att kunna se logiska mönster, knyta ihop många komplexa samband. Inte räkna 2 + 2.

Tror du är mytto

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in