Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Vill inte Glasman vinna eller vad handlar det om?? Han var ju fett snabb från början, lol.
Fast han bryr sig väl inte nämnvärt om de som hänger löst? Det är ju liksom ingen som är sådär VI MÅSTE RÄDDA HEN, eftersom de inte direkt vill ha kvar Jassa.
Det är ju snyggaste sättet att göra en läggmatch iaf för ingen här inne har då förstått det

Fast undra om dom är så kluriga? Både Sami och Glas tog det lugnt och känns inte som nån av dom vill ha makten