2020-03-13, 14:11
  #67465
Medlem
Hoppas Sami tar detta

Klockar någon?
2020-03-13, 14:11
  #67466
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
deltagrana har ju å andra sidan alltid gnällt över att det alltid varit fysiska tävlingar nu får dem en tävling där alla har samma förutsättningar så nu är det upp till dem om dem gör den eller inte


Men lider den ena av fobi och den andra inte så blir det inte samma förutsättningar ändå.
Har man svår fobi är det fysiskt omöjligt.
2020-03-13, 14:11
  #67467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom förlorar ju makten

Dem förstår att Lennie förmodligen gjorde bra ifrån sig och förlitar sig på han.
2020-03-13, 14:11
  #67468
Medlem
Det bästa vore om Lennie eller Frida vann. För då är det de som får stå för den de räddar.

Förhoppningsvis räddas Philip för då är det större chans att folket röstar kvar alex framför jassa/Vickan.


Sami och glasman lär ju inte rädda jassa= alla hatar dem.
2020-03-13, 14:11
  #67469
Medlem
Det blir lätt räknat detta, får hoppas på sami
2020-03-13, 14:11
  #67470
Medlem
csfs avatar
Jättebra att tävla efter amilia, hon kan ju aldrig vara tyst efter tävlingarna -.-'
2020-03-13, 14:11
  #67471
Medlem
herpesvårtas avatar
Hejja Sami!!
2020-03-13, 14:12
  #67472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag håller verkligen med! Nu skiter ju i princip Mergim och Amilia i detta eftersom ingen av de själva hänger löst. De borde förstått att den tävlingen var betydligt mer påfrestande för fler än tex plankan.

Blir riktigt dålig tv när 2, kanske 3 nu, väljer att inte genomföra tävlingen också. Hoppas ändå på konsekvenser!
Jaa, exakt. Men kan ändå hålla med om det Herrnyfiken menar, att det är en rätt orättvis tävling eftersom vissa har fobi för skiten och vissa inte bryr sig alls - och att det kanske av den anledningen är mer rättvist att det är en makttävling och inte en immunitetstävling.

Men kass tv är det ju verkligen haha. Kul att se någon gå in i ett rum, skrika, vifta på armarna och sedan gå ut därifrån liksom. Uppenbart att Amilia gick runt och löjlade på där inne bara för att det skulle ta längre tid och folk skulle TRO att hon genomfört tävlingen.
2020-03-13, 14:13
  #67473
Medlem
Trollsvanss avatar
”Tjenare grabbar” säger Sami till larverna...
Kingen!
2020-03-13, 14:13
  #67474
Medlem
herpesvårtas avatar
"Hej grabbar" Hur kan man inte älska Sami!?
2020-03-13, 14:13
  #67475
Medlem
Kom Igen Nu Sami!!
2020-03-13, 14:13
  #67476
Medlem
"Hej grabbar. Nämen. Tjena"

Han har ju haft en massa kryp och ormar som husdjur så

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in