2020-03-13, 11:26
Medlem
Jag tror den som vinner makten kommer rädda Alex för att han är "pappan" i huset. Så löjligt. Vi vill ha kaos, drama och bråk, inga jävla familjemöten så fort det händer nåt.
Senast redigerad av robcore 2020-03-13 kl. 11:29.
2020-03-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Helt sjukt egentligen att en del kan störa sig så mycket på en person att man kan skriva vad fan som helst om denne på internet. Vad beror det på? Avsaknad av spärrar? Kass uppfostran? Dåligt självförtroende? Jag stör mig absolut på folk men jag fattar ju att det jag skriver faktiskt får konsekvenser som jag inte vill vara ansvarig för. Fattar ni inte det? Vad fan är det för fel på er?

Syftar du på folk som skriver tjockis eller är det annat?
2020-03-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag kan inte släppa tanken på hur en kärleksscen mellan Lill-Erik (Philip) och Amilia hade sett ut. Amilia on top.

100 %

https://www.youtube.com/watch?v=_eQDrj7Nv2M
2020-03-13, 11:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Helt sjukt egentligen att en del kan störa sig så mycket på en person att man kan skriva vad fan som helst om denne på internet. Vad beror det på? Avsaknad av spärrar? Kass uppfostran? Dåligt självförtroende? Jag stör mig absolut på folk men jag fattar ju att det jag skriver faktiskt får konsekvenser som jag inte vill vara ansvarig för. Fattar ni inte det? Vad fan är det för fel på er?
Ännu en moralpolis som kommer och viftar med den stora stygga batongen. Detta är flashback, gillar man inte vad som skrivs så låt bli att besöka sidan. Svårare än så är det inte.
2020-03-13, 11:28
Medlem
Om det blir en tävling som har med tid att göra, är de någon som kan klocka? Hade vart kul o veta vinnaren innan måndag så man kan förhålla sig till något
2020-03-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Då går han till alex och vickans lilla nystartade grupp bara
Känns som om någon av dessa lär åka ut på måndag och deras grupp blir ännu svagare
2020-03-13, 11:29
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför pillar sig Julia alltid i håret? Hon ser dessutom enormt sliten ut för att vara 29 år. Gammal amfetaminmissbrukare?

Håret är förstört. Sönderblekt/färgat, därför ser hon sliten ut.

När hon plattade till håret en festkväll blev hon riktigt snygg. Hon borde tona det mörkt och klippa av hälften.
2020-03-13, 11:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag kan inte släppa tanken på hur en kärleksscen mellan Lill-Erik (Philip) och Amilia hade sett ut. Amilia on top.

100 %
😂🤢
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känns som om någon av dessa lär åka ut på måndag och deras grupp blir ännu svagare

Det hade vart intressant om de blev så. Vickan kanske inte så mkt. Men Alex, de hade märkts rejält i huset
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
https://www.youtube.com/watch?v=_eQDrj7Nv2M
Hahaha, exakt så! Jävlar vad han påminde om Lill-Erik den där gossen.
2020-03-13, 11:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det är ett av det äckligaste personlighetsdragen man kan ha i mina ögon. Snålhet 🤢
Sen är det som hon kommer på sig själv.
To late! Vi såg det.

Jag jag jag, min min min 🤮
Jag med, det är fruktansvärt. Det är samma med hur hon beter sig med maten, skulle aldrig drömma om att ge någon annan mer eller bjuda på något. Fruktansvärd egenskap och jag tycker synd om hennes bekanta. Usch.
2020-03-13, 11:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det hade vart intressant om de blev så. Vickan kanske inte så mkt. Men Alex, de hade märkts rejält i huset
Får man ut Alex tex så ändras gruppdynamiken rejält skulle jag vilja påstå. Kan bli mer tjaffs mellan deltagarna tex samt att vissa skulle våga vara mer öppna om saker och ting....

Men sitter Jasse på Måndag inte säkert med tex Alex solklart för mig vem som ska sitta kvar och vem som ska ut från huset, Jasse ut då lever Martin upp och inte har en jäkla ryggsäck som han ska bära på och envisas med sina känslor!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in