2020-03-13, 01:26
Medlem
DefenderoftheDarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartatjuren
Nej använd ditt liv nu då om du är rädd för att dö eller leva i ekonomisk kris resten av livet

Nej för jag vill inte dö nu. Jag vägrar
Citera
2020-03-13, 01:26
Medlem
Citat:
Har ni här inne inget bättre för er än att hälla på o snacka om viruset hela tiden? Ni måste ju må otroligt dåligt. Vi kan inte göra ett piss åt det och vad som skrivs här kommer inte regeringen följa. Sämsta jävla forumet under dessa tider. Hur många ungdomar tror ni inte får ännu mer ångest på det sätt ni skriver här inne? Ni matar på som om de vore världens undergång! Ja det är ett bedrövligt virus som slår hårt och kommer inte vara över på tid. Men snälla dom flesta kommer klara sig bra som i vilken vanlig influensa som helst förutom äldre och redan sjuka. Och tyst alla ni ”mehhh ungdomar kan bli allvarligt sjuka också /(/)(/(” JAG VET men det är en jävla minioritet. Svartatjuren Out

Tror dom mår sämre när deras föräldrar/far-föräldrar dör för att dom inte blivit tillräckligt informerade om riskerna.
Citera
2020-03-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Att krascha ekonomin kommer leda till massarbetslöshet, våldtäkter, rån, mord, misshandel, ekonomisk brottslighet, ökat antal självmord, ökat antal skilsmässor, OCH ALLT ANNAT DJÄVULSSKAP.

ÄR DU KONSTIG ELLER JAG?

Ekonomin krashar oavsett när det är en epidemi. Sluta lev i en drömvärld ingen här inne har gjort något som påverkat att börsen sjunkit, hela sveriges befolkning sitter inte och läser vad totalt anonyma och okända personer säger eller tycker.

Den har rasat i flera dagar nu trots detta och den kommer fortsätta göra det.
Citera
2020-03-13, 01:28
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Fast det är ju en sak att kommunicera total idioti ut till folket, och en annan att ge de vettiga riktlinjer.

Anders Tegnell har ju gett prognoser som om han vore en 3-åring rent mentalt. Han har ju misslyckats i princip varenda prognos han har givit. Han är ju totalt frånvarande till den milda grad att man bör ifrågasätta hans mentala hälsa.

Vem ska vi lita på en välutbildad myndighetspersoner eller du som inte ens förstår grundläggande statistik?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Ja detta är ren idioti. De gamla och fattiga kommer nu dö assisterade av näringsbrist för att egoistiska hypokondriker behöver 47 paket pasta

De gamla kommer att dö för att:
1. Egoister i framförallt Stockholm åkte till Italien mitt i en pandemi och tog med sig Corona-viruset tillbaka.

2. FHM och Tegnell är inkompetenta och stängde inte allas resande till norra Italien fort som attan.

3. Svenska myndigheter har inte bunkrat upp för något som detta och blev fullständigt tagna på sängen även MSB som finns till för att lösa problem som detta.

4. Det oerhört låga förtroende som människor i Sverige nu har för myndigheter och politiker symboliserat av Bagdad Bob Tegnell.

5. Diverse utspel i media under hela februari där allting är lugnt tills det inte är det längre och folket börjar bunkra när de inser att ingen har koll på detta.

Några frågor på det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Najs, börsen föll idag 11% och 2400 Miljarder försvann totalt och det är bara att chilla lite, jag tror inte det.

Det beror ju helt o håller på. Investerar du långsiktig och inte alla dina ägodelar så bara sitt kvar 1-2 år. Börsen kommer gå upp igen och om du investerat pengar som du behöver nu är du bara korkad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Då har det gått lång tid, mycket lång tid, jämför med Kina.

I Sverige hade vi en period av bekräftade fall men ingen allmän spridning, det kom först häromdagen, det är viss skillnad, går inte att förneka.

Tvärtom teorin om det första dödsfallet är att denne blev infekterad av allmänspridning och detta måste alltså skett innan FHM konstaterade att allmänspridning förekom, det finns inga kopplingar till några utlandsresor till denna.
Citera
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DefenderoftheDark
Nej för jag vill inte dö nu. Jag vägrar

Ja...tyvärr. Du kommer dö. Köp toalettrullar på Lidl innan de tar slut.
Citera
2020-03-13, 01:29
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Att krascha ekonomin kommer leda till massarbetslöshet, våldtäkter, rån, mord, misshandel, ekonomisk brottslighet, ökat antal självmord, ökat antal skilsmässor, OCH ALLT ANNAT DJÄVULSSKAP.

ÄR DU KONSTIG ELLER JAG?

Ekonomin kraschar nu oavsett, för sent att stoppa det också tyvärr.
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Typ samma gäng människor som skriver här inne hela tiden, har ni inget liv? Det räcker nu

I vilken tråd återfinns samtliga dina Flashback-inlägg?
Citera
Medlem
DefenderoftheDarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Ja...tyvärr. Du kommer dö. Köp toalettrullar på Lidl innan de tar slut.

Hejeuebebebeneb Hur vet du iajejekkelw Låg risk för Unga skendkrkfkfnfjfkeb!!!!! Låg risk
Citera
2020-03-13, 01:30
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkans
Fan alla apotek har slut på Ibuprofen. (Ipren) sjukt.

Det är Acetylsalicylsyra som hjälper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in