2020-03-12, 19:59
  #66097
Medlem
Nu är rainbow död. Julia och Sami kommer inte få mkt stöd i huset. Alex och vickan är ändå smarta som skapar sin nya grupp ändå.
2020-03-12, 19:59
  #66098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du gör skäl för ditt namn.

Tack! Jag älskar råttor.
2020-03-12, 20:00
  #66099
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine är den som jämte Amilia nu är en av de falskaste i BB
2020-03-12, 20:00
  #66100
Medlem
foxieroxies avatar
Vickan säger att hon lätt hade unnat Sami en final för där har hon ingen chans. Nä, precis, därför är det mest taktiska av henne att vara med de tre andra svagare så att de får ut Sami.
2020-03-12, 20:00
  #66101
Medlem
herpesvårtas avatar
Jasse hatar grupper och pakter men hänger på Vicky och Alex micropakt? Många som får äta upp sina ord om ängeln Jasmine nu tycker jag.
2020-03-12, 20:00
  #66102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nu är rainbow död. Julia och Sami kommer inte få mkt stöd i huset. Alex och vickan är ändå smarta som skapar sin nya grupp ändå.


men dem har 100% stöd här
2020-03-12, 20:01
  #66103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jasse hatar grupper och pakter men hänger på Vicky och Alex micropakt? Många som får äta upp sina ord om ängeln Jasmine nu tycker jag.


+1
2020-03-12, 20:01
  #66104
Medlem
"Jag är förbannad på er alla, sug min pung" hade jag sagt med ett leende
2020-03-12, 20:01
  #66105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
men dem har 100% stöd här
Man behöver stöd i huset också.
2020-03-12, 20:01
  #66106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jasse hatar grupper och pakter men hänger på Vicky och Alex micropakt? Många som får äta upp sina ord om ängeln Jasmine nu tycker jag.
Hahahahaha lika falsk som alla andra där inne
2020-03-12, 20:02
  #66107
Medlem
uppdragsrummet dags eller xDD
2020-03-12, 20:02
  #66108
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ah fan nu är det väl försent Men du kan rösta i både tv4 appen och cmore appen, med olika konton vill säga, men det är det ju lätt att ordna.


Alla fucking svordomar jag kan!!!
Fan. Kunde iallafall gjort det ogjort typ. Synd att jag inte visste. Hoppas verkligen rösten inte spelade någon roll i det stora hela. Tack att du försökte. Man ska inge göra saker på impuls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in