BB-gruppen på Facebook har omröstning om vem som är tittarnas favorit.
Även om de bara gått 40min så stämmer de ganska exakt som jag trott tidigare.
Hade dock trott att Julia var högre upp. https://minfil.com/r8Y5hfhdo8/bbb_jpg
Sami
Jasmine
Viktoria (högre än ja trott)
Glasman
Lennie
Alex
Julia (lägre än ja trott)
Mergim
Amilia
Izabella
Philip
Frida
Philip och Frida helt utan röster. Izabella 1 röst.
Ja, har också märkt att Julia tappat lite populäritet på sistone, om det beror på de fortsätta utbrotten eller taktik snacket vet jag inte.
Att Mergim och Amilia samt de nya står lägre är förväntat men att Vicky och Jasse står så högt är kurs förstår jag inte alls.
Tittarstorm från PK...3...2...1... Produktionen leker med mat.
Veganerna rasar då hönor farit illa vid äggproduktionen.
Feministerna rasar då kvinnorna inte fick stå närmare när de kastade.
Vänstern rasar för att Mergim inte fick halalkyckling.
högst sannolikt. att få rösta ut en som sitter säkert är helt orimligt i mina ögon, är inte rättvist men allt kan hända i bb
Är väl mer rättvist att dom som sitter löst bara sitter löst på måndag som vanligt, annars har dom det ju mycket sämre om dom får två utröstningar på en vecka
Jag har följt denna veckan rätt så noggrant, förra veckan blev det betydligt mindre. Jag är helt ärlig med att jag har sett, Jasse, vid tre tillfällen tala illa om Julia och Glasman. Hon har mer rört sig mot Victoria och Alex.
Så pass! Jaja Jasmine är faktiskt min favorit än trots att många här ogillar henne. Tror hon är omtyckt av många som inte följer trådarna också vi får se vad som händer
Hon kan allt!
”Jag är friskvårdsmassör” sa hon innan till Glasman när han sa han inte vågade få massage av henne. Vet inte hur hon har hunnit utbilda sig till så mycket med tanke på hennes ålder
Ni som tänker rösta ut Glasman måte vara helt jävla pantade Självklart tar man ut Philip i detta, tråkigare person finns inte. Nästa vecka kör vi ut den fete blåvalen.
Ni som tänker rösta ut Glasman måte vara helt jävla pantade Självklart tar man ut Philip i detta, tråkigare person finns inte. Nästa vecka kör vi ut den fete blåvalen.
Han kan bli jävligt kul när han blir varm i kläderna