2020-03-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, men då så! Vi skiter i vårt moderna samhälle. Ska börja servera middagen till min familj i en enda stor gryta på golvet, så sitter vi i ring och gräver i den med händerna och äter. Varför inte, liksom?
Låter som en mysig middag. Du får gärna glömma att skicka inbjudan till mig.
2020-03-11, 21:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Trodde vi var 20 pers max
Hahaha närmare sanningen tror jag
2020-03-11, 21:53
Medlem
tuffkatts avatar
Julia snackar ned Martin (och även Jassa) totalt för Glasman, försöker ta sig in i Glasmans huvud. Hon är så svartsjuk så att det blir svårt att dölja.
2020-03-11, 21:53
Medlem
Varför vill ni så gärna de ska få reda på om Coronaviruset? För det första vet de nog redan för Julia och Bella pratade om det häromdagen. För det andra tror jag inte de bryr sig. Är som en vanlig förkylning eller lunginflammation om man har otur. Så länge man inte är gammal och skör, eller nedsatt immunförsvar av någon anledning så kan man chilla lite. Folk beter sig som om det är pesten som kommit för att utrota mänskligheten.
2020-03-11, 21:54
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför skrev ingen närstående till Julia förutom hennes hund?
Därför att hennes närstående vet att Julia älskar sin hund och de ville därför ge henne kärlek genom att hälsa från hennes älskande hund.
En äkta kärlekshälsning med mycket omtanke.
2020-03-11, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha närmare sanningen tror jag
Helt seriöst kan jag omöjligt tänka mig 50k sitter och följer liven! Max 300 pers om jag ska vara snäll i min gissning
Medlem
Citat:
Varför vill ni så gärna de ska få reda på om Coronaviruset? För det första vet de nog redan för Julia och Bella pratade om det häromdagen. För det andra tror jag inte de bryr sig. Är som en vanlig förkylning eller lunginflammation om man har otur. Så länge man inte är gammal och skör, eller nedsatt immunförsvar av någon anledning så kan man chilla lite. Folk beter sig som om det är pesten som kommit för att utrota mänskligheten.

Du var dåligt insatt i detta virus du . Läs om det så ser du vart detta är på väg
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Skämta fan inte om det , vet du vart det är på väg i även Sverige ?
Inget man skämtar om i dagens läge

moja, mbili, tatu, nne, tano, sita, saba, nane, tisa, kumi.
2020-03-11, 21:56
Medlem
Citat:
Tror det är början på slutet tyvärr,jordens befolkning är alldeles för hög och vi behöver minska med minst halva befolkningen😎
2020-03-11, 21:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ja
Då har du en märklig humor.
2020-03-11, 21:57
Medlem
Hur kan man vara så svartsjuk i tv utan att skämmas, herregud.
2020-03-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Därför att hennes närstående vet att Julia älskar sin hund och de ville därför ge henne kärlek genom att hälsa från hennes älskande hund.
En äkta kärlekshälsning med mycket omtanke.
Dessutom lär det väl varit någon närstående som skrev hundens brev. Jag tror inte Svante kan skriva, han är ju bara en valp på nio månader.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in