2020-03-11, 19:12
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tror ni Julia förstår att det är hundvakten och inte hunden som skrivit brevet, och att hunden förmodligen betraktar hundvakten som sin matte vid det här laget och antagligen glömt Julia? Hon hade väl bara haft den några veckor när BB började.

Någon kanske har svarat redan men hon har haft den i nio månader.
2020-03-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför säger Jasse att Alex måste få in mat? Han har väl samma förutsättningar som de andra? Eller hävdar han även här att han inte tål gluten och laktos?
Reagerade också på det. Är fan astrött på att höra Alex tjat och tjafs som mat. Som att det är mer synd om honom än någon annan? Förstår inte varför man är med i ett sådant här program när man inte kan acceptera förutsättningarna - som de vet om sedan innan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
de står att man kan se klipp från hälsningarna på TV4 play, vart fan då?

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia ”Jag våldtäktskramade honom” (om Anders)
Jaha, hon vet om att hon våldför sig på andra sexuellt men verkar tycka det är roligt. Äckel.
Det var en kram
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vad har laktos o gluten med detta att göra ? Han är hungrig
Tror du inte alla är hungriga?😀
2020-03-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast då ska väl alla ha in mat? Han kan äta ris, palmhjärta och kokos som de andra. Nu frågade jag varför Jasse sa att just ALEX måste få in mat, om du är läskunnig? Det ifrågasätter jag starkt då du verkar helt jävla dum i huvudet.

Han mår dåligt ” säger han själv ”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag har empati för oss båda! Gråter jättelätt
Hahah skönt att man inte är ensam om detta! Jag grät när jag såg Ratatouille. Det är liksom nivån på mig.
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Stör mig på vickan med, jobbig energi, överhypad

Hon är en riktig martyr. Men ändå vill jag ha kvar henne, hon skapar lite drama i detta otroligt torra hus.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej men alltså jag med. Behöver liksom inte ens ha någon vidare relation till personen, eller ens ha tittat på programmet innan, för att börja gråta av sådant. Men jag tror jag har någon känslomässig rubbning också pga jag gråter så sinnessjukt lätt.

Nä det är inget fel, bara fint. Då har man känslorna på rätta stället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Love it!
Kvällens Höjdpunkt helt klart
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Det kan bli kul
Ja det kommer det absolut bli, jag skulle bli så deprimerad...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Vad har Isabella för fel på framtänderna?
Hon har en percing där
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Kan du inte tänka själv? Bara lite?

De har varit isolerade i en månad nu och det är Robinson-vecka. Då får man brev från anhöriga och sedan är gråtfesten igång. "Bra" TV.

Jotack, jag försökte men det började lukta bränt så istället frågar jag här. Vad tråkigt detta forum skulle vara om alla tänkte själva, även om det bara vore liiiite?

Eftersom jag kom in när julia fick sitt brev blev jag förvirrad, hon hörde till trojkan som fick straff tidigare när jag hade liven igång. Sen bryter julia ihop, jag bara undrade om det var en medvetet ondsint bb-plan som straffade vissa deltagare med hjärteknipande brev för att trycka på svaga punkter. Jag ber om ursäkt att jag upptog din tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in