2020-03-11, 17:37
Medlem
30% således
Citera
Medlem
ünders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Kjell Mo? Varför är det HAHA?

Han jobbar som krishanterare för regeringskansliet.

Källa: Hans Linkedin.
Citera
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PGustan
Herregud du måste verkligen skämta. Det är folk som du, som tror på allt som media skriver, som är samhällets bottenskrap. Dessutom heter det PANDEMI*

Jag följer knappt media, jag följer forskare och WHO. Detta är fakta.
Förlåt för stavfel, befinner mig i ryssland och ibland kan det bli så!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nu när detta är en pandemi, vad är chansen att man som person lyckas att inte få viruset när detta tar slut? jag menar ungefär 70% av världens befolkning kommer ju att få den.

Gissningsvis skulle det bli nästan exakt 30%
Citera
Avslutad
Anders Tegnell klassar inte kollektivtrafiken som en högriskmiljö...

Har han nånsin åkt tunnelbana runt 16-tiden kan man undra?
Citera
2020-03-11, 17:38
Medlem
arbetets avatar
BREAKING

WHO has declared COVID-19 a world wide spread pandemic!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfgh31
Fyfan det här är så djävla hemskt! Gud hjälp oss!

För den som känner för att gå ner på knä i sin kammare, knäppa sina händer och bedja så följer här en bön gällande corona-viruset och dess spridning:

Citera
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Man måste komma ihåg att det var en väldigt liten del av den svenska befolkningen som var beroende av den offentliga sektorn under de bägge världskrigen och i spanska sjukans tidevarv. Folk i gemen hade hög egenförsörjningsgrad vilket inte är fallet nu. Det var inte alls lika koncentrerat med produktion och beroende av vad andra producerade.