Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Vabba? Du fattar att rätten att vabba inte gäller äldre barn? Eller just det, som WT-förälder klarar du inte av att läsa inläggen du svarar på. Om du inte ens bemödar dig att läsa mina inlägg ordentligt så att du fattar problembilden, varför skulle jag ta intryck av vad du säger?
Jag pratar om barn i äldre årskurser där betygen är viktiga. Intressant att "manliga män" tydligen inte kan tycka att barnens skolgång och betyg är viktiga. Jag antar att det inte är hjärngänget bland män du tänker på, utan grottvarianten. Dem får du gärna behålla för dig själv, WT-tanten.
Som sagt, jag utvärderar läget löpande och tar med i beräkningen både faran för min egen hälsa och barnens nödvändiga skolgång. Jag gör inte den bedömning du gör att samhället går åt helvete om ett par veckor. (Vem är hispig?) Jag gör mina bedömningar med en längre tidshorizont än att de ska funka i två veckor framåt.
Haha, jag är en man, du är en uppenbar kvinna. Vabba eller sjukskriva sig, skrev jag för övrigt.
Men du vet vad, vi kan höras här i tråden om tre veckor eller så, ok? Ha det bra så länge och tänk på betygen!