Citat:
Människor som dig är fan inte kloka.
Bortsett från att hela coronagrejen är kraftigt överdriven så är det väl i så fall lika "giriga" kunder som väljer att fortfarande fullfölja resorna? Jag ställer endast in planerade resor vars slutmål blivit inställt, tyvärr har ett antal planerade skidlopp och fotbollsmatcher blivit inställda.
Det är enligt mig rimligare att varje person gör en liten ekonomisk förlust än att hela företag går omkull, men du kansle vill störta ned världen i avgrunden? Varenda reserelaterad verksamhet kommer duka under om de tvingas betala tillbaka till alla som pga oro inte längre vill resa.
Bortsett från att hela coronagrejen är kraftigt överdriven så är det väl i så fall lika "giriga" kunder som väljer att fortfarande fullfölja resorna? Jag ställer endast in planerade resor vars slutmål blivit inställt, tyvärr har ett antal planerade skidlopp och fotbollsmatcher blivit inställda.
Det är enligt mig rimligare att varje person gör en liten ekonomisk förlust än att hela företag går omkull, men du kansle vill störta ned världen i avgrunden? Varenda reserelaterad verksamhet kommer duka under om de tvingas betala tillbaka till alla som pga oro inte längre vill resa.
Oj, kränkt. Är du delägare i dessa bolag?
"Coronagrejen" är inte kraftigt överdriven, du är bara ytterligare en person vars förvarsmekanism består i att förminska detta p.g.a. rädsla.
Ja, det cirkulerar en stor oro i världen, en del av den är obefogad men det finns också anledning att ta detta på största allvar och ta till alla medel som finns för att stoppa smittan. Ingen forskare i världen kan med 100% säkerhet påstå att de har koll på hur viruset ter sig i kroppen och därför ska man ta det säkra före det osäkra, och att stoppa smittan görs mest effektivt om man drar in på resor.
Jag skiter ärligt talat i om dessa bolag får det knepigt. Regeringen kommer ändå gå in med räddningspaket till flygbolag och förmodligen även dessa charterbolag som drabbas hårt i denna kris.
Men ja, om du undrar över mina prioriteringar så tar jag folkhälsan i världen alla dagar i veckan. Det är betydligt viktigare än om Ving går under.