2020-03-11, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag tror att Anty endast ökat med 7-8 k följare. Sami Jakobsson har typ också ökat med ungefär samma skulle jag tro, annars gissar jag på att Jasmine ökat 1,5-2 k följare.

Om man ska tro folk här i tråden så har hon backat några tusen. Är ointresserad av det där men hon kom ju inte ut som en älskad person iaf.
2020-03-11, 00:13
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag tror att Anty endast ökat med 7-8 k följare. Sami Jakobsson har typ också ökat med ungefär samma skulle jag tro, annars gissar jag på att Jasmine ökat 1,5-2 k följare.

Hon ökade exakt 0k under tiden i huset. Hon fick en del nya följare med tappade lika många i princip. Några hundra plus.
2020-03-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Martin tar upp när Jasse var sur på honom om pizzorna.
Då riktar Amilia på en nanosekund om hur sur Jassa var på henne om pizzorna.

Hon kan inte för en jävla sekund låta något handla om en annan än henne själv. Hur kan människan ens ha en kompis därute?

Exakt allt vrids till hennes lilla bubbla. Vider.
2020-03-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Hon ökade exakt 0k under tiden i huset. Hon fick en del nya följare med tappade lika många i princip. Några hundra plus.
https://socialblade.com/instagram/user/anty
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Att vara kabinpersonal innebär nog mer ansvar än att bara servera kaffe.

Nu raljerade jag en aning men det är knappast ett yrke som kräver någon vidare utbildning eller högre intelligensnivå.
En kurs inom HLR på sin höjd möjligtvis.

Mordbrännaren som brände inne sin flickväns kollega var kabinpersonal för SAS. Det säger en del om hur avancerat yrke det är.
Du får lyssna på rättegångspodden så förstår du på vilken nivå babben är.
Medlem
gabrielle2s avatar
Martin verkar mer äkta som person när han är med Amilia.
Martins och Jasmins slask, och plask är så konstlat och jag ser ingen riktig kärlekslåga dem emellan.
Martin ryggar ofta tillbaka när Jasmine kommer, blir stel som en lycktstolpe och hans konstiga leende blir ännu konstigare och han mumlar mer än någonsin.
Ärligt talat tycker jag att det ser mer ut som att Martin trivs och är sig själv med Amilia.
De två kan banka bäver med varandra 😂
2020-03-11, 00:16
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa

Anty hade 320k den kvällen hon gick in i huset. Idag har hon 328k.

Jasmine hade 900 följare samma kväll, idag har hon 3,3k.
2020-03-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Martin verkar mer äkta som person när han är med Amilia.
Martins och Jasmins slask, och plask är så konstlat och jag ser ingen riktig kärlekslåga dem emellan.
Martin ryggar ofta tillbaka när Jasmine kommer, blir stel som en lycktstolpe och hans konstiga leende blir ännu konstigare och han mumlar mer än någonsin.
Ärligt talat tycker jag att det ser mer ut som att Martin trivs och är sig själv med Amilia.
De två kan banka bäver med varandra 😂

Har kollat jävligt mycket live och håller inte med för 5 öre angående relationen mellan Jasmine och Martin.
2020-03-11, 00:18
Medlem
PyjamasXLs avatar
Det är ju förbjudet att viska!
2020-03-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nu raljerade jag en aning men det är knappast ett yrke som kräver någon vidare utbildning eller högre intelligensnivå.
En kurs inom HLR på sin höjd möjligtvis.

Mordbrännaren som brände inne sin flickväns kollega var kabinpersonal för SAS. Det säger en del om hur avancerat yrke det är.
Du får lyssna på rättegångspodden så förstår du på vilken nivå babben är.

Han framstod ju inte ens som läskunnig i rättegångspodden. Victoria framstår som rena geniet jämfört mot den idioten.

Är det verkligen ok att de sitter och viskar sådär?
2020-03-11, 00:20
Medlem
Varför viskar dom?
2020-03-11, 00:21
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Anty hade 320k den kvällen hon gick in i huset. Idag har hon 328k.

Jasmine hade 900 följare samma kväll, idag har hon 3,3k.

Ja, Anty har ökat från 321k som hon hade förra måndagen. Tror att många började följa när hon åkte ut för att de ville se hennes reaktion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in