2020-03-11, 00:05
Medlem
Tänk om tänkte att man kunde ta med sig ett par brusreducerande hörlurar som personlig sak och ta på sig den varje gång Amilia öppnar käften, så man slipper höra hennes jävla monotona röst 24/7.
2020-03-11, 00:05
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Om du bara visste om anty

Vad menar du?
2020-03-11, 00:06
Medlem
Vad gör de just nu?

Vad är deras uppgifter?

Tjockisen uppdrag har jag förstått. Att sitta ner som vanligt i soffan och snacka skit.

Men de övriga då?
2020-03-11, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Inget jag skulle gilla att göra på någon kille tyvärr, men kan tycka det är nice att bli slickad där själv ibland. Inget jag brukar tänka på men skulle ja ha en snubbe som gillade att ge rimjobs så hade jag väl inte precis haft något emot det
Najs! 😋👍
2020-03-11, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad menar du?

Amilia och Martin vaktar lägerelden och pratar om allt möjligt. Ett ämne var att bli igenkänd osv och Amilia snackade om Anty som kom in med 300k följare och nu säkert hade 350k och bla bla bla.
2020-03-11, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vad gör de just nu?

Vad är deras uppgifter?

Tjockisen uppdrag har jag förstått. Att sitta ner som vanligt i soffan och snacka skit.

Men de övriga då?

2 olika lag. Tävlingen är att minst 1 person ska hålla elden vid liv till 9 på morgonen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fan vad tröga vi andra är som hittills inte kunnat komma på det smeknamnet.
+1 Haha!
Medlem
herpesvårtas avatar
Martin tar upp när Jasse var sur på honom om pizzorna.
Då riktar Amilia på en nanosekund om hur sur Jassa var på henne om pizzorna.

Hon kan inte för en jävla sekund låta något handla om en annan än henne själv. Hur kan människan ens ha en kompis därute?
2020-03-11, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Amilia och Martin vaktar lägerelden och pratar om allt möjligt. Ett ämne var att bli igenkänd osv och Amilia snackade om Anty som kom in med 300k följare och nu säkert hade 350k och bla bla bla.
Jag tror att Anty endast ökat med 7-8 k följare. Sami Jakobsson har typ också ökat med ungefär samma skulle jag tro, annars gissar jag på att Jasmine ökat 1,5-2 k följare.
2020-03-11, 00:12
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Bjuder på en liten godbit för er som vill höra Patzys fina stämma innan sängen kallar.

Detta är precis efter att vår älskade Patzy gav Jassa ett par fina komplimanger av klass. Den bästa och enda roliga kvällen i BB so far.

Efter detta sprang Patzy runt i stringkallingar och gick bärsärkagång.
Är det någon som lyckades filma den här kvällen?

Mina klipp har blivit helt svarta.
Dela gärna om ni har klipp!
Skulle verkligen uppskattas, kan inte hitta något från den kvällen någonstans.
Tack på förhud.

Patzy <3

FUCK YOU SJÄLV, BABY

https://minfil.com/93ufRfgco0/FullSizeRender_mov
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag har haft c more i över ett år så för mig gäller inte enbart BB, live och deltagare.
Censuren de första veckorna. Minst 15 avbrott om dagen gjorde mig förbannad. Sa upp skiten men ångrade mig och tog tillbaka det igen.
När det blir kumbaja, bolibompa och sagostunder inne på BB flyr jag till andra streamingtjänster eller ser någon film på c more eller annat. Måste jobba också och annat som gör livet något roligare.
Funderar återigen att säga upp paketet. Inte enbart för bolibompa-BB. Har för många streamingpaket helt enkelt.
Så tyck inte synd om mig. Helst aldrig.
Du får skaffa någon som delar ut kanaler till Dreambox digitalbox mot betalning.
så blir det billigt. typ 120kr i månaden för alla kanaler från Alla kanalpaket som finns i sverige typ.
Den jag känner en som känner han, kan man gå med Varje år runt jul och början av Januari och kostar 1500 för ett år.
Finns trådar här om du söker här på Flashback.
Klart värt om du vill ha mycket kanaler.

Annars sök på KODI programmet så kan du få tag på gratis kanaler också men många där kan ha lite dålig kvalite.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag tror att Anty endast ökat med 7-8 k följare. Sami Jakobsson har typ också ökat med ungefär samma skulle jag tro, annars gissar jag på att Jasmine ökat 1,5-2 k följare.

Sami pratade om att han hade 8k innan han gick in och han gissade på att han borde ha runt 15k nu. Ändå jävligt bra gissat då han har 15k nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in