2020-03-10, 23:36
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om det är som du säger så borde de inte ha släpat in henne i huset. Om du känner dig ambivalent så borde den bästa lösningen vara att rösta ut henne. Känns ju inte bra att rösta på någon med extrema problem, utan det vore bättre att hon fick hjälp. Kan ju inte vara bra för hälsan att sitta inlåst i ett hus 24/7.
Fler utav dem har ju mer eller mindre drag utav alla möjliga diagnoser och psykologen har godkänt dem alla. Psykologen kan ju ha en diagnos även den.
Idag har alla diagnoser. Är man frisk så tittar folk som en fågelholk. VA ÄR DU FRISK MEN VA FAN DET MÅSTE VI MEDiCINERA BORT

Ja jag känner mig ambivalent vad gäller Amilia.
Vill hellre ha bort Lenny.
Amilia är rolig ibland. Jobbig att lyssna på, men då brukar jag byta rum, men oftast visar produktionen då samma personer i rum 1 och rum 2, simbassängen( tom), sovrummen tomma.
Förstår inte varför de skall ha så många liverum när de oftast brukar visa samma personer i två olika liverum.
Produktionen, hallo, vad håller ni på med.
2020-03-10, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon som vet om nya killen är nykterist? Får en sån vibe

Min känsla med, han röstar förmodligen på vänstern och Greta Thunberg är hans största idol.
2020-03-10, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Mergim kommer Max klara tills i morgon den bebisen kommer aldrig palla leva på ris i 7 dagar

Gayrimmet kan alltid snaska på pappa Lennys åderpåle o fylla magen med massa go kolasås innan nattning
2020-03-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Fler utav dem har ju mer eller mindre drag utav alla möjliga diagnoser och psykologen har godkänt dem alla. Psykologen kan ju ha en diagnos även den.
Idag har alla diagnoser. Är man frisk så tittar folk som en fågelholk. VA ÄR DU FRISK MEN VA FAN DET MÅSTE VI MEDiCINERA BORT

Amilia är rolig ibland. Jobbig att lyssna på, men då brukar jag byta rum, men oftast visar produktionen då samma personer i rum 1 och rum 2, simbassängen( tom), sovrummen tomma.
Förstår inte varför de skall ha så många liverum när de oftast brukar visa samma personer i två olika liverum.
Ogillar verkligen amilia kraftigt
2020-03-10, 23:39
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Jag har jobbat och inte tittat på flera timmar.
Vad sa hon, gillar hon att bli slickad i röven? 😋
Det är nice att bli slickad i röven av brudar. Har även slickat av tjejer i röven flera gånger .
Någon brud som håller med mig?
2020-03-10, 23:40
Medlem
Citat:

Vad är det som du anser roligt hos Amilia?
Om man bortser allt det vidriga. Jag förstår verkligen inte.
Tur att smaken är som baken (|) delad
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Hej gänget!

Kan man få en lägesrapport på de nya deltagarna? Några öknamn? Har de accepterats av gruppen? Vilka hänger de med?
Tjejen heter Lisa2 och har ett irriterande skratt enligt mig. Killen lyssnar till Lill-Erik/Harry Potter eller kort och gott hipstern från Majorna. Känslan är att han försöker slicka sig brun hos Sami, känns så i alla fall.
Medlem
Gutis avatar
Någon som vet arbetsfördelningen under natten i respektive lag?

Glasman och Bella sover gott, men kommer avlösa de andra och vara uppe och vakta ”elden” senare?

Bella har inte gjort mycket vettigt idag kan jag säga. Sovit-Inte varit med i tävlingen och sen sovit igen
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är nice att bli slickad i röven av brudar. Har även slickat av tjejer i röven flera gånger .
Någon brud som håller med mig?

Slickade en tjej en gång och fan vad tjejen hade hår i röven? Rakar inte tjejer sitt rövhål🤢
2020-03-10, 23:41
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:

Amilia rolig? Du får så klart tycka vad du vill men det känns bara så främmande. Hon är obehaglig och ett riktigt ultrapsykfall däremot
2020-03-10, 23:42
Medlem
Blåval limmar direkt på martin haha, tänk om det blir knull och jasse kommer på de
2020-03-10, 23:42
Medlem
Alltså har vi haft gay sex i big brother sverige????! Hade varit kul och se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in