2020-03-10, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim ser så deppig ut idag för hans pojkvän inte har varit vid hans sida konstant och han tror nog det är något mellan Lennie och Blåvalen

Är det bara jag eller blir hon större och större? Så rund huvud nu i sin fula hoodie hon har på sig varje dag.
Tror att hon inte passar i alla sina kläder längre. Håller med. Det är mycket med hoodie nu.
2020-03-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag vill ha ut Jassa. En 26-årig kvinna ska inte sitta och ohmygod'a sig över en white portion. Det är bara löjligt och det tar mig tillbaka till när jag var... 13?
Hon beter sig verkligen som att hon är 14 år gammal
2020-03-10, 19:25
Medlem
Citat:
Om alla tittare mejlar till produktionen att vi inte orkar se henne mer, tror du hon kan autonomineras?
Blunda då 😂😂😂
2020-03-10, 19:25
Medlem
Citat:
Mergim ser så deppig ut idag för hans pojkvän inte har varit vid hans sida konstant och han tror nog det är något mellan Lennie och Blåvalen

Är det bara jag eller blir hon större och större? Så rund huvud nu i sin fula hoodie hon har på sig varje dag.
Ja Lennie ledsnade på muslim avarten efter hans utfall mot Julia igår, kärleken svalnade om inte frös efter det från Lennies sida.

Klart hon svullnar, sitter på röven hela dagarna och skyfflar in kalorier i kakhålet, det enda hon gör slut energi är på att snacka skit om andra och föra sin ständiga monolog.
Senast redigerad av Onebiker 2020-03-10 kl. 19:28.
2020-03-10, 19:26
Medlem
Vad är det för apa som styrt kökskameran rätt in i väggen? Så jävla tattigt styrt. Är så innerligt glad att jag inte betalar för detta C More-konto.
2020-03-10, 19:27
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Han gillar Inte rasist, men!
Kunde man ge sig fan på!
Medlem
Blir så irriterad när jag tänker på tävlingen! Blåvalen har alltid sån tur, hamnar med Julia som är grym i tävlingarna. Kunde inte hon hamnat i gula laget istället för Lennie?! Fattar inte produktionen vi vill ha ut henne!

Hahahaha Mergim nu ”Asså fyfan om jag hade varit tittare hade jag aldrig pallat kolla på detta, så jävla tråkig TV”
Medlem
Citat:
Om alla tittare mejlar till produktionen att vi inte orkar se henne mer, tror du hon kan autonomineras?

Det tror jag inte.

Däremot om bikten kallar in henne. Och säger.

-Lämnar du nu, så får du gratis tillgång till Donken resten av ditt liv.

Då lämnar hon snabbare än flash.
2020-03-10, 19:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Japp, du har uppfattat det rätt. Vi kör våra matcher i Frölundaborg som tar 7 600 och ofta är det halvt fullsatt på CHL matcher. Det är mer än på många vanliga SHL matcher under säsongen för andra klubbar.

Fel o fel, 3300-3800 har alla shllag varje match förutom Oskarshamn....
2020-03-10, 19:28
Bannlyst
Citat:
Hon beter sig verkligen som att hon är 14 år gammal

Med tanke på hennes brist på kunskap så är det nog helt rimligt att gissa på 14.
2020-03-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Vad är det för apa som styrt kökskameran rätt in i väggen? Så jävla tattigt styrt. Är så innerligt glad att jag inte betalar för detta C More-konto.
De censurerar Amilias intag av allt som är ätbart.
2020-03-10, 19:30
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Blir så irriterad när jag tänker på tävlingen! Blåvalen har alltid sån tur, hamnar med Julia som är grym i tävlingarna. Kunde inte hon hamnat i gula laget istället för Lennie?! Fattar inte produktionen vi vill ha ut henne!

Hahahaha Mergim nu ”Asså fyfan om jag hade varit tittare hade jag aldrig pallat kolla på detta, så jävla tråkig TV”
Mergim går från klarhet till klarhet. Snart kanske han spårar lite bara för att roa oss
Han är en keeper!

Amilia däremot .....Ahhhhhh, hela veckan förstörd nu när hon sitter säkert så här tidigt på veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in