2020-03-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad skulle ni tagit med er som personlig sak? Tillåtna alltså.
Ukulele
2020-03-10, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Har bestämt mig nu att jag inte tål den nya tjejen, hon försöker vara för trevlig hela tiden, fejkskrattar hela tiden och är alldeles för rädd att hamna i bakgrunden. Hon lär inte bli långvarig.

Bättre än att vara som Izabella och gömma sig.
2020-03-10, 17:52
Medlem
Zingo2s avatar
Nu Amilia och Lennie, usch. Nu brev tur!
2020-03-10, 17:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vad skulle ni tagit med er som personlig sak? Tillåtna alltså.

Mina nya lacoste kalsonger.
2020-03-10, 17:53
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Nej rammi jag är inte fet, men nu handlar det inte om mig heller. Hon kan inte träna nu menar du? Hon har både hoppat hopprep och kört på stakmaskin, så jo hon kan nog träna va?

Vilken chans att komma iform i bb-huset! Tänk... tittarna kanske till och med hade velat se förvandlingen. Lite trist tv kanske men... dom har varit rätt långtråkiga ändå.

Hon har tiden till det iallafall. Räknat kalorier. Gjort ett träningsschema. Kämpat på. Men nä Amilia, smit ifrån dina sysslor istället.
2020-03-10, 17:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Har bestämt mig nu att jag inte tål den nya tjejen, hon försöker vara för trevlig hela tiden, fejkskrattar hela tiden och är alldeles för rädd att hamna i bakgrunden. Hon lär inte bli långvarig.
Håller med. Klarar inte att hon fan asgarvar åt ALLT. Exakt ALLT är hysteriskt kul och om man skrattar extra högt och länge kanske man bli kÅmPiS och får vara med. Jag misstänker att hon bara är nervös, men det känns så olustigt att bevittna.

Det känns ju som att hon gör det för att nästla sig in hos exakt ALLA. Ingen kan väl vara så där glad? Kan man gissa att energin kommer tona ut om ett par dagar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag vill bara ha kul, något som jag med flera hade innan du hittade hit.

Tycker ni ser ut att ha väldigt roligt med er mobbing hela dagar
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mina nya lacoste kalsonger.

Låna inte ut dom till Sami bara
2020-03-10, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Tycker ni ser ut att ha väldigt roligt med er mobbing hela dagar

Nu är det lite tävling så nu kan vi släppa tjafset.
2020-03-10, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Vilken chans att komma iform i bb-huset! Tänk... tittarna kanske till och med hade velat se förvandlingen. Lite trist tv kanske men... dom har varit rätt långtråkiga ändå.

Hon har tiden till det iallafall. Räknat kalorier. Gjort ett träningsschema. Kämpat på. Men nä Amilia, smit ifrån dina sysslor istället.

Dock omöjligt att köra nå jävla bantningsprogram under deras förutsättningar oavsett gymmet
2020-03-10, 17:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så vem åker ut på Måndag?
rammi73?😀
2020-03-10, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Håller med. Klarar inte att hon fan asgarvar åt ALLT. Exakt ALLT är hysteriskt kul och om man skrattar extra högt och länge kanske man bli kÅmPiS och får vara med. Jag misstänker att hon bara är nervös, men det känns så olustigt att bevittna.

Det känns ju som att hon gör det för att nästla sig in hos exakt ALLA. Ingen kan väl vara så där glad? Kan man gissa att energin kommer tona ut om ett par dagar?

Ja en av dem värsta typerna av människor som finns nästan värre än rammi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in