2020-03-10, 16:25
Medlem
Är Mergim säker? Hörde Glasman och Sami prata om det.
2020-03-10, 16:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Utom oss och resten av Europa. CHL växer hela tiden. I Europa är hallarna fullsatta på CHL matcherna.

I Sverige verkar det inte vara populärt. Frölunda hade ca 3300-3800 per match i chl...
2020-03-10, 16:26
Medlem
Vad det gäller tävlingen.
Hade det inte varit enklare om Vickan och Alex hade stått mitt emot varandra och Jassa och Philip.
Alex och Vickan är väl de som är kortast så då borde det ha blivit jämnare och inte lika vingligt.

Kan vara jag som tänker helt fel...
2020-03-10, 16:26
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Produktionen är verkligen bajs. Robinson tema och man sitter säker vid vinst efter en tävling på 2 minuter där man knappt svettas och sliter för en säker plats. Fyfan!
Ja, rena tramset är det.
2020-03-10, 16:27
Medlem
AHAHAHA JUDEN STÅR O SKRAPAR KASTRULLEN PÅ RIS vadfan är det jag beskådar
2020-03-10, 16:27
Medlem
SpencerPratts avatar
Nej snart är det lika bra att BB släpper in en person som är smittad av Corona i huset, den deltagaren som orkar vara kvar längst i huset efter det vinner. Sen kan TV4 sälja rättigheterna till ett annat nätverk.
2020-03-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Nej snart är det lika bra att BB släpper in en person som är smittad av Corona i huset, den deltagaren som orkar vara kvar längst i huset efter det vinner. Sen kan TV4 sälja rättigheterna till ett annat nätverk.
Det hade ju vart underhållande att se åtminstone!
2020-03-10, 16:30
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Om alla ska vara enade vad ska vi då diskutera
Hur tar man gemensamma beslut om någon om man inte diskuterar det innan?
Känns ju mest som att du inte vill förstå. Trist. Men du får vara som du är som bakåtsträvare...

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det går inte att göra flashbackare av såna typer som rammi och liknande.
Nej de verkar svårt tyvärr...
2020-03-10, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Din avundsjuka passar dig inte så bra, med annars bra kommentarer

Att Frölunda dominerar är något som hockeyfolket stör sig på, jag älskar det

Blir lite fel att snacka ner CHL, då det är topplagen ur ligorna som kör. Topp-5 från SHL, men ändå så är det alltid Frölunda som vinner av SHL-lagen numera! Är det för att de andra lagen inte bryr sig...KHL-lagen skulle ha otroliga problem med Frölunda, då khl har en helt annan typ av hockey. Så att stirra sig blind på sånt blir fel det med.

Nu var detta mer mot din argumentationsmotståndare, men jag anser att din motståndare redan är knäckt av den typiska avundsjukan!
2020-03-10, 16:33
Medlem
Ska bli intressant och se vilka som klarar matbristen bäst. Om detta tema gäller flera dagar. Jag tror Sami, Glasman, Julia. Kanske också Alex även om han har lite mer muskelmassa än dom andra och brukar äta ganska mycket. Så känns det ändå som att han kan anpassa sig och klara det. Förutsatt att det är lika för alla hela tiden. Annars kommer han gnälla.
2020-03-10, 16:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Om inte annat blir det deltagarna som överlever efter epidemin och kommer ut ur huset där verkligheten utanför liknar Walking Dead. Där de måste se upp för Negan när han går omkring med sin spikklubba och redaktionen blivit hans undersåtar efter att han smaschat till någon stackars sate. 😂
2020-03-10, 16:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men nu börjar du bli trög. Det är ju INTE vad just jag vill. Det var ett förslag, ett sett att se på det hela.
Jag tog fram det efter hur jag TROR det ser ut i div BB-grupper.
Kom med egen input om du vill.
Jag är inte Flashback och de har jag aldrig påstått.
De vore kul om VI i tråden kunde försöka samsas och vara enade så långt det går, de är allt.
Hoppas du förstår nu...

aina08, problemet är att det har kommit in användare reggade 2020-02. Vi hardliners snackade om det i natt (OG's med oftast över 8 år och många 10 år här på BB) De flesta har tyvärr redan lämnat denna tråd för rookies spammar tråden och det finns flera mullvadar just nu, tyvärr.

Jag har dock valt att stanna ett litet tag till men det finns starka krafter på att starta en mer kontrollerad tråd.
Men fortsätter spammen så lämnar jag också och då får man diskutera sina "luft under vingarna" tönt rookie skrev om Mergim. Naturligtvis reggad för ett par veckor sedan.

Därför har vi just nu grupperingar och påverkan av mullvadar.
Fortsätt gärna lobba för jag är på. Men vi får bara vara försiktigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in