2020-03-10, 15:50
Medlem
aina08s avatar
Den här veckan måste vi leva upp till vårt ryckte!
Det skrivs i BB-grupperna om att Flashback påverkar vilka som ska åka ut. Att vi bedriver fusk genom att gemensamt bestämma vem som ska lämna.
Jag har dessutom blivit skärmdumpad på Instagram med inlägg härifrån
Igår höll vi tyvärr inte ihop.
Den här veckan måste vi vara mer enade så skräcken och respekten för Flashback återtas
Vi kan inte vara splittrade och rösta åt varsitt håll utan bör lägga våra röster för samma mål.

Vi bör därför tänka långsiktigt och vi bör inte försöka få ut starka spelare redan nu då det splittrar oss.
Jag tror efter att kollat lite i div grupper att det går att dela in alla deltagare i 4 grupper.
De säkra, halvsäkra och dom folk verkligen vill ha ut och de som ingen kommer att sakna.
Självklart kommer grupperna att ändras över tid, vecka för vecka.

Sami
Julia
Glasman
Jasmine
-
Alex
Victoria
Lennie
-
Mergim
Amilia
-
Martin
Izabelle
Philip
Frida

De som är i de 2 övre grupperna är ingen ide att ta strid mot redan nu, speciellt inte de i första gruppen.
De nyaste finns i sista gruppen och har inte fått så mycket tid, men kommer nog inte att blomma ut och bli så mycket roligare så att dom kliver upp högt i grupperna.

Bland de som just nu hänger löst är Glasman, Jasmine, Lennie, Izabelle och Philip.
Tar vi bort Glasman och Jasmine från översta gruppen har vi Lennie, Izabelle och Philip kvar.
Lennie räddas säker samt att han är ganska populär (vilket vi också såg igår) så de vi har kvar att rösta på är Izabelle och Philip.

Kan vi komma tillbaka som ett enat Flashback igen tror ni!?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men stod väl ” en lagtävling ” ?

En lagtävling = en tävling i lag, vilket inte behöver vara EN tävling. Utan en lagtävling i flera olika moment.
Ok. En lagtävling är EN lagtävling. En lagtävling med delmoment är flera lagtävlingar.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jasse ska stanna! Vill se om hon och Julia hittar tillbaka på riktigt. Alex ska ut, det är för tidigt för Glasman för då lär Sami gå i protest. Annars hade Rainbow utan Glas varit extremt intressant.
2020-03-10, 15:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja det får man hoppas, äcklet Rönnberg skulle mycket väl kunna vara Amilias farsa sett till personlighet!

Enda anledningen att ha kvar cmore ett tag till skulle väl vara att beskåda en eventuell degradering för Leksand

Rönnberg är gud för oss alla "goa gubbar" bäst i Europa flest gånger och två SM Guld. Ingen har klarat det innan vad jag vet, å andra sidan CHL har inte funnits så länge men ändå. Jag förstår att han väcker känslor för han är skickligast
Medlem
1754s avatar
Är dom 2 nya vanliga Svenssons eller är dom "kändisar"?

Jag är för gammal för att ha koll på Youtubers, jag visste inte ens vem Anty, Mergim var.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tyvärr ja, så jävla dålig planering, alla som kollar kommer tröttna fattar väl vem som helst...

Ja. Varför ska man kolla på något när 50% sitter säkert redan på måndagen?
2020-03-10, 15:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Skrev makttävling o det har inneburit det i 4 v
Och?
2020-03-10, 15:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Den här veckan måste vi leva upp till vårt ryckte!
Det skrivs i BB-grupperna om att Flashback påverkar vilka som ska åka ut. Att vi bedriver fusk genom att gemensamt bestämma vem som ska lämna.
Jag har dessutom blivit skärmdumpad på Instagram med inlägg härifrån
Igår höll vi tyvärr inte ihop.
Den här veckan måste vi vara mer enade så skräcken och respekten för Flashback återtas
Vi kan inte vara splittrade och rösta åt varsitt håll utan bör lägga våra röster för samma mål.

Vi bör därför tänka långsiktigt och vi bör inte försöka få ut starka spelare redan nu då det splittrar oss.
Jag tror efter att kollat lite i div grupper att det går att dela in alla deltagare i 4 grupper.
De säkra, halvsäkra och dom folk verkligen vill ha ut och de som ingen kommer att sakna.
Självklart kommer grupperna att ändras över tid, vecka för vecka.

Sami
Julia
Glasman
Jasmine
-
Alex
Victoria
Lennie
-
Mergim
Amilia
-
Martin
Izabelle
Philip
Frida

De som är i de 2 övre grupperna är ingen ide att ta strid mot redan nu, speciellt inte de i första gruppen.
De nyaste finns i sista gruppen och har inte fått så mycket tid, men kommer nog inte att blomma ut och bli så mycket roligare så att dom kliver upp högt i grupperna.

Bland de som just nu hänger löst är Glasman, Jasmine, Lennie, Izabelle och Philip.
Tar vi bort Glasman och Jasmine från översta gruppen har vi Lennie, Izabelle och Philip kvar.
Lennie räddas säker samt att han är ganska populär (vilket vi också såg igår) så de vi har kvar att rösta på är Izabelle och Philip.

Kan vi komma tillbaka som ett enat Flashback igen tror ni!?

I'm all in!
2020-03-10, 15:54
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Vickan kommer ut och säger att produktionen har sagt att de inte ska köra 20 frågor längre för att tittarna har tröttnat
😂😂
Bra att redaktionen fattar något mellanåt. Att de håller igång det de vet att folk vill se och inte se. Finns ingen mening med BB annars.

Vem vill se 12 personer sitta och babbla från morgon till kväll där den ena vill ses som smartare än den andre.
Vill man se sådant finns Malou efter tio, fråga doktorn och liknande pratprogram.

" bort med censuren också era träskallar och ge fan i att bjuda på sprit om ni är rädda för fylla"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tisdag idag o det har varit så varje tisdag
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex

Jag håller med, har tagit upp det tidigare. Helt sjukt.
2020-03-10, 15:55
Medlem
herpesvårtas avatar
Haha nu kör BB en omröstning i appen om 20 frågor. Känns bra att de tagit till kritiken i denna tråd!

"Om deltagarna klarar av 24h utan att köra 20 frågor till varandra, vad tycker du att de ska få då?"

-En varsin öl 44%
-En varsin läsk 56%"

Oerhört roliga alternativ.

Edit: De fick brev om detta nu
Senast redigerad av herpesvårta 2020-03-10 kl. 15:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in