1) Det stod inte i brevet i huset att vinnande laget av förra tävlingen sitter säkert. 2) Alla har fått gå in i uppdragsrummet igen. Så är nog en till tävling på G.
Efter detta kommer de nya deltagarna Philip och Frida som bott i Gränslandet under natten att ansluta till Robinson-ön. Därefter delas alla in i Lag Nord och Lag Syd. Lag Nord och Lag Syd tävlar sedan i en lagtävling, där det vinnande laget kommer sitta säkert.
Mitt förrförra inlägg handlade om att det stod i appen att vinnande laget sitter säkert. Mitt förra handlade om att alla fått gå in i uppdragsrummet igen så är nog vinnande lag av x antal tävlingar BB menar.
fast å andra sidan känns det för lätt att man sitter säkert på bara en tävling, tror bb har twist på g men jaja vi får se. känns bara konstigt att schemat är över för dagen.
fast å andra sidan känns det för lätt att man sitter säkert på bara en tävling, tror bb har twist på g men jaja vi får se. känns bara konstigt att schemat är över för dagen.
har varje vecka varit att vinnande laget suttit säkert på tisdagar varför ändra på det nu
Mitt förrförra inlägg handlade om att det stod i appen att vinnande laget sitter säkert. Mitt förra handlade om att alla fått gå in i uppdragsrummet igen så är nog vinnande lag av x antal tävlingar BB menar.