2020-03-10, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Vann de immunitet?
Jaaaaa
Medlem
Glad att Sami är säker en vecka till. Det är viktigast.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Victoria är så jävla bitter och bitchig. Nu är hon arg och säger Julia och Mergim har hybris och hon stör sig på att förlora mot dem. Ja men de är bättre på tävlingar än dig acceptera det bara. Hoppas Julia skäller ut henne någon dag snart. Trött på hennes attityd, försöker vara kompis med alla men är en liten skitsnackare och har bitch attityd som Anty
Ut med henne om gula hänger löst!

Tack äntligen!! Sagt de hela förra veckan att jag stör mig mest på henne. Största och falskaste skitsnackaren. Slickar röv på lennie så fort han blev säker också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Så underbart

Bara mobbare som tycker om sådana människor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Och skrattar, hon är ingen tävlingsmänniska precis. Så jävla kass

Totalt värdelös.
Medlem
xrlpyts avatar
Både Vickan och Jasmine borde hållit käft och bara lyssnat, men Glasman var alldeles för långsam i ledningen också.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Victoria är så jävla bitter och bitchig. Nu är hon arg och säger Julia och Mergim har hybris och hon stör sig på att förlora mot dem. Ja men de är bättre på tävlingar än dig acceptera det bara. Hoppas Julia skäller ut henne någon dag snart. Trött på hennes attityd, försöker vara kompis med alla men är en liten skitsnackare och har bitch attityd som Anty

Ja där kom Victorias rätta färger fram tycker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Torskar gult skickar vi väl Bella?

Jag tycker fan Jassa ska åka jävla idiot som står och tjaffsar och avbryter Glasman när han försöker coacha. Samtidigt som alla andra lyssnar och gör som de ska, förutom Victoria som inte lyfter/sänker det jävla repet hur många gånger än Glasman ropar på henne. Så jävla tröga människor herregud-
Medlem
burialhexs avatar
Anade detta. Varken kassa eller Victoria kan hålla käften - här var det ju tydligt att man skulle lyssna på den som lägger klossar.

Mergim o Amolia säkra 1 vecka till då
Medlem
Är ju bara Lennie i gula laget som är bra i tävlingar wtf.
Medlem
herpesvårtas avatar
Mina åsikter om Amilia och Mergim är väl kända härinne, men de röda förtjänade den här vinsten, men endast på grund av Martin och Julia som hade koll så det var deras förtjänst att de vann, inte fan vad det Mergims i alla fall.

Glad för att Sami sitter säkert åtminstone!

Dock trist att tävlingen fick ett sådant abrupt slut, här har man suttit och väntat i 3 timmar så är det över på 2 min
2020-03-10, 14:55
Medlem
fetmorots avatar
Citat:

Hållee med, börja snacka om att andra laget har hybris för att dom firade sin vinst och går ständigt bara runt och gnäller samt snackar skit. Ut med henne!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in