2020-03-10, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hoppas ni är nöjda nu ni som röstade kvar Lennie , när amilia tror hon är störst bäst och vackrast igen FITTA !!!!!

Jag hade betalat för att Lennie skulle få åka om jag hade kunnat.
2020-03-10, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon vill snacka skit konstant det finns inget stopp. Till och med Mergim säger inget annat än typ ”Mm..” märks han är trött på henne och inte vill hon ska ligga där med dem

Hon är totalt genomvidrig som människa: Dom andra sköter snicksnacket snyggt medan hennes karaktär bara är genomrutten rakt igenom.
Hon har mage (ja de har hon och mycket av det), men hur fan har hon SÅPASS mycke mage att sitta o skratta i Hövdingens ansikte när hon sekunderna innan talade illa om honom, förbannade j-a neandertalare.

Och all hennes jävla skryt om diverse producenter o bloggare.. hör o häpna fettmolia: INGEN JÄVEL BRYR SIG!! UUUT MED DIG!! GÄRNA TVÅ VECKOR SEN!!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Don’t worry hon ska ut med huvudet före när hon hänger löst, då jävlar är det slut på hybrisen.

Hur fan kan man lita på det när folk röstar med bajhålet. Ärligt, man måste vara vrickad för att rösta på vår näste Robert Gustafsson än på lebban som åtminstone gjorde det lilla att liva upp liken.
Medlem
Kryddmaskinen Julia "Dom har legat och smusslat (?) i en halvtimme" seriöst Martin gick in för max 10min sedan Hon vill bara krypa ner hos Alex
Senast redigerad av chokladvanilj 2020-03-10 kl. 01:56.
Medlem
Tror Julia på riktigt att hon kommer få mer lugn och ro i rosa rummet när Amilia kommer ligga och babbla i 3h.
Medlem
xrlpyts avatar
Jullan har visst tröttnat för ca 18:e gången över att Martin och Jasmine har pussats och kramats när hon försöker sova.
2020-03-10, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hoppas ni är nöjda nu ni som röstade kvar Lennie , när amilia tror hon är störst bäst och vackrast igen FITTA !!!!!

Störst går först
Glöm aldrig bort det
2020-03-10, 01:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Hon är totalt genomvidrig som människa: Dom andra sköter snicksnacket snyggt medan hennes karaktär bara är genomrutten rakt igenom.
Hon har mage (ja de har hon och mycket av det), men hur fan har hon SÅPASS mycke mage att sitta o skratta i Hövdingens ansikte när hon sekunderna innan talade illa om honom, förbannade j-a neandertalare.

Och all hennes jävla skryt om diverse producenter o bloggare.. hör o häpna fettmolia: INGEN JÄVEL BRYR SIG!! UUUT MED DIG!! GÄRNA TVÅ VECKOR SEN!!

Word!
2020-03-10, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Visst hon är tillbaka till start. Och folk vill alltså ha kvar denna sjöko genom att rösta för gladskrikan.
Stänger av för fettot kör sin pitstop och tomtar och troll "jag har inte gjort något fel det är de andra som är dumma". Hög kvalitet.
Fan funderar på om jag skall poppa min imovane eller spela upp Lennies röst i högtalarna.

Tänk kombinationen av dom två substanserna.
Lennys nasala röst blandat med härlig imovane, risken finns att man kanske aldrig mer vaknar upp igen
2020-03-10, 01:57
Medlem
Det bästa Lennie kan göra för sin egen och programmets skull, är att helt enkelt byta rum.
Sen får Mergim och Amilia klara sig bäst fan dom vill
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-10 kl. 02:04.
2020-03-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jullan har visst tröttnat för ca 18:e gången över att Martin och Jasmine har pussats och kramats när hon försöker sova.

Hon hade fräst ifrån på alla fyra om det var hon och Martin som pussats och Jasse/Sami/Glasman klagade.
2020-03-10, 01:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag hade betalat för att Lennie skulle få åka om jag hade kunnat.

Lätt pungat ut med ett lakan för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in