2020-03-10, 01:33
Medlem
Efter att Patzy slutade dricka så börja bb att sjunka.
2020-03-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast man måste förstå dom. Kolla vilket val de har. Hade själv lallat i 100 dagar än ansträngt mig för att försöka festa med sjökon, muslimen och en hel drös andra. Då är det fan i mig bättre att få sin sömn och pilla sig själv under täcket.
Japp men jag gillar lite underhållning. Så vi kan inte skicka hem hela rosa rummet redan.
2020-03-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Rookie
Puss & kram!
2020-03-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skäms för att jag fortfarande sitter och glor på ingenting. Men hoppet är väl det sista som överger en, så håller tummarna för att Amilia kanske trillar i poolen och drunknar innan jag somnar

Haha, samma här! Tyvärr så sätter nog denna kväll standarden i framtiden. Det lär knappast bli bättre när de nya deltagarna glider in imorgon heller, man blir ju sömnig bara av att se deras nyllen. Fan, tänk om:

* De nya deltagarna som flyttat in i ”gränslandet” var Rodney och typ Rocco från farmen 2018
* De var tvungna att nominera varandra inför gruppen, snacka om intriger.
* De spelade hög musik i sovrummen fram till kl 04 för att förhindra deltagarna att gå och lägga sig under festnätter
* De kom in med ett helrör per skalle, där den som drack mest fick sitta säkert

osv osv

GE OSS ACTION
2020-03-10, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"Vet du vaaad?" "Får jag säga en saaaak?" Sen när han läser brev står han med ett ben framåt och ena handen smekandes på huvudet.
Såg det framför mig Vilken klockren beskrivning!
2020-03-10, 01:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha ja, eller hur många gånger biologiska Pappgrim och Morgrim ringer in till produktionen för att rädda Gayrimmets beniga ärsle.

Ja dessutom det. Allt var så roligt och spexigt ikväll att jag glömde att skratta.
BB tar bort klippet. Bara ett bevis på att man inte får förnärma en muslim i Sverige för då blir det fan kaos.
Allt annat är okej bara stackars albanbögen inte blir olycklig. Får kväljningar.
2020-03-10, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Haha, samma här! Tyvärr så sätter nog denna kväll standarden i framtiden. Det lär knappast bli bättre när de nya deltagarna glider in imorgon heller, man blir ju sömnig bara av att se deras nyllen. Fan, tänk om:

* De nya deltagarna som flyttat in i ”gränslandet” var Rodney och typ Rocco från farmen 2018
* De var tvungna att nominera varandra inför gruppen, snacka om intriger.
* De spelade hög musik i sovrummen fram till kl 04 för att förhindra deltagarna att gå och lägga sig under festnätter
* De kom in med ett helrör per skalle, där den som drack mest fick sitta säkert

osv osv

GE OSS ACTION
Instämmer helt! Synd det inte är vi som är BB produktionen detta året.
2020-03-10, 01:36
Medlem
1754s avatar
Så folk kåtröstade kvar Lennie istället för att behålla Lisa som tillförde mer i huset. Fyfan.
2020-03-10, 01:37
Medlem
Mergim är helt startklar och inväntar Glempa https://imgur.com/BQ1zPD9
2020-03-10, 01:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp men jag gillar lite underhållning. Så vi kan inte skicka hem hela rosa rummet redan.

Jag gillar också underhållning men om jag skall välja mellan att flöjta med sjökon i tre timmar bara för att underhålla eller en skön kudde med lite smygpill och några sköna brakar i någons fejs väljer jag det sistnämnda.
2020-03-10, 01:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så folk kåtröstade kvar Lennie istället för att behålla Lisa som tillförde mer i huset. Fyfan.

Ja.
2020-03-10, 01:42
Medlem
Hahha gayrimmet vill inte fläsket ska lägga sig i deras säng mer.
O skitsnacket flödar ur fettet molias mun om alex och antagligen vickan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in