2020-03-10, 00:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
BB behöver ta in en riktigt grisig deltagare som triggar igång Samis förflutna som naziraggarsvin. Måste säga att det blir lite tröttsamt när de tar in så metrosexuella deltagare.
Ta in Razmus, 26 som älskar lössnus och pattar. Han får gärna ta med sig en gigantisk lådbil så Sami och Rasmus kan åka runt, dunka plåt och bröla Eddie Meduza.

Kan de inte släppa in partygrisen lite oftare? Kanske nån sugen rackargris som kan ta på tissarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bara att det går 10 år mellan man får full bong.
Haha nej. Bara att man inte vill dela sin sexuella upplevelse med andra, utan föredrar att ta hand om sin kåthet på egen hand.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Vad tror ni om denna Robinsonvecka? Kommer det bli ännu lägre energinivå med folk som bara ligger och vilar i sovrummen? Kommer det bli extra mycket drama och bråk då folk surar ihop totalt av matbristen? Kommer det bli en och annan snefylla när folket festar på tom mage?
Jag hoppas på lite oväntade nya kärlekspar. Alternativt triangeldrama mellan Mergim, Lennie och nya killen, skulle vara kul.

Jag hoppas ju på ev. nominering eller att vinnande lag får rösta ut en av de förlorande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Absolut. Men det är uttryck från flera deltagare.
Fattar ingenting men okej.
2020-03-10, 00:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Grattis och välkommen den här tråden är död.
Pga av fjantar och muppar och troll som inte kan hantera Flashback.
fram tills för 1v sedan va det kul i tråden. Tills Facebook nördar.m.m hittade hit.

Plus fucking one!
2020-03-10, 00:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha nej. Bara att man inte vill dela sin sexuella upplevelse med andra, utan föredrar att ta hand om sin kåthet på egen hand.

Jahaja, låter som min sambo
2020-03-10, 00:27
Medlem
Lennie är som en liten pojke som dör av lycka när han får leka frågelek med pappa Glasman
2020-03-10, 00:28
Medlem
Börjar ångra grymt att jag röstade ur Lisa som ev kunde bjuda på gråt och skitsnack när jag ser Lennie boy vid tvålkoppen som i princip pratar för sig själv och gissar tjugo frågor
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie är som en liten pojke som dör av lyxka när han får leka frågelek med pappa Glasman

Tror du att han överger husse nu efter det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De är söta. Om inte Mergim varit så sjukt omogen så hade det nog funnits en chans för romans mellan dem. Men tror inte Lennie orkar med så mycket drama.

Nu tror jag inte Lennie är gay

Men Mergim är ju 100% och det är lite sorgligt att han är rädd för att komma ut.
2020-03-10, 00:29
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsdondada
Någon som vet vilken superhjälte det gällde gällandes deras 20 frågors lek?

Lennie Hansson
2020-03-10, 00:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twentyfragor
Börjar ångra grymt att jag röstade ur Lisa som ev kunde bjuda på gråt och skitsnack när jag ser Lennie boy vid tvålkoppen som i princip pratar för sig själv och gissar tjugo frågor

Fistfuck, röstade du på Lennie? Shajt, du ser ju vad det innebär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in