2020-03-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Den nya "killen" är ju allt annat än just det tyvärr.

Men båda verkade gilla Sami och CO åtminstone
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jag håller på med samma sak och jag håller med. PK eller ej. Den castingen hade allt. Sköna, stabila karaktärer i Simon, Peter, Martin, Chrille och Sara, till konstiga Annie, till Gurkan som stod för all dum humor, Roddan som var en helt egen karaktär, och till Katerina/Roza/Vanessa/Sonja osv som stod för allt onödigt drama.
Den här säsongen är noll balans och humor - utan istället bara en massa onödigt drama och paktprat.

Tacka Johanna Nordström för detta.
Medlem
Tror ni att den nya killen och julia kommer att få till det????
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Var är moderattjockisen? Dom andra äter ju...
Såg du inte? Hon svalde ca 200 liter vatten när hon hoppade i poolen. Det klarar hon sig på i 10 minuter innan hon blir hungrig igen.
Medlem
Gutis avatar
Innebär Robinsonvecka att de inte får röka tro?
2020-03-09, 22:34
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Julia måste få in en riktig vältränad hunk.
Tyvärr ser ut som en vänster tönt från GBG😂Den nya tjejen är nästan en kopia på Lisa😜
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lite roligt är det trots allt att Lisa slog ut "giganten" Anty för endast 1 vecka sedan och slogs ut idag mot Glempa gallsten. Det måste väl ändå svida lite extra mycket hos Anty? Och förvirra deltagarna extra mycket? Och inte minst henne själv. Detta trodde hon nog inte innerst inne!
Anty tror vi röstade ut henne för vi ogillar hennes lilla gäng. Vilket är delvis sant men främsta anledningen var ju för att hon är en bitch. Och hon tänkte ”Nu kommer nästa man från vårt gäng att ryka” men sen åkte ändå Lisa. Och då kanske hon inser hur mycket vi ogillade henne
Medlem
Jag säger såhär. Jag står inte bakom vad mergim säger i affekt eller när han flippar ut. Men VEM kan hålla med mig att Julia är läskig?!
1. Hon provocerade mergim så in i helvete idag, hade hon hållt på sådär mot mig hade jag kastat henne över staketet, rakt in i Farsta centrum.
2. När hon sa sjuka grejer till jassa sen vände allt och ba ”skoja”.
3. Hon kan provocera skit mycket på fyllan mot sami och vara överdrivet elak.
Hon är skrämmande 🙃
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla värkar shockade att Lisa fick gå.
känns som nått inte stämmer.
Sen ser man en Lisa kopia så kanske man hajjar att BB ville byta ut Lisa.
ELLER att idioter tror man röstar ut. Sett mycket av de sjukan på FB nyligen. Jävla idioter!!!
Medlem
137MGs avatar
Kommer antagligen bli hatad för det här men...
Kan inte hjälpa att tycka lite synd om Mergim när jag ser på honom. Alltså när kameran zoomar in på honom så tycker jag han ser så osäker och sorgsen ut innerst inne. Han måste vara så förvirrad typ. Sen är hans beteende aldrig okej, men kan liksom känna för honom ändå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vill bara gå in i huset, gå fram till Mergim, slita av honom de fula orange glasögonen och smula sönder dom i min hand och skrika så högt att han ramlar baklänges.

Själv vill jag trycksparka in ansiktet på den fetaste där inne, inga namn nämnda
2020-03-09, 22:35
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fick en äcklig men intressant bild framför mig, Amilia och den nya killen i en kärleksakt. Fyfan vad lustigt det hade sett ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in