2020-03-09, 19:47
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Victoria konflikträdd? Knappast, och det bevisade hon väl inte minst idag. Lennie däremot.. han är konflikträdd.

Okej, okej. Men jag gillar henne inte iaf.
2020-03-09, 19:47
Medlem
Deus-Culpas avatar
Hoppas innerligt att Lennie åker och Victoria blir kvar. Det kommer knäcka Analia.

Fattar hon inte att hon ger Lennie dödsstöten när hon berättar hur mkt hon vill att han ska vara kvar?
2020-03-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Victoria har ju helt klart suttit och kollat på BB innan hon kom in. Det är uppenbart. Hon pussar och gullar med flera av deltagarna, trots att hon inte ens känner dem. Hon tycker sig känna dem eftersom hon har sett dem på TV i flera veckor. Hon är inställsam och ganska färglös. Därtill konflikträdd. Hon vill vara "gulligull" med alla.
Intressant reflektion! ^
Jag har dock reagerat på att alla varit väldigt fysiska redan från början, så kanske blir så när man sätts i en sådan där situation bara? Och att det inte handlar om att just Victoria tror att hon känner dem för att hon sett dem på tv? Men det kan mycket väl vara som du säger, jag har faktiskt inte tänkt på det innan.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Hoppas innerligt att Lennie åker och Victoria blir kvar. Det kommer knäcka Analia.

Fattar hon inte att hon ger Lennie dödsstöten när hon berättar hur mkt hon vill att han ska vara kvar?

Hahaha jävligt sant. För varje gång hon öppnar käften så förlorar Lennie 3 röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä men ser o hör liven från dom vaknar till dom somnar från första dagen .

Har du inget liv alls? 😂
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Mest magkänsla bara, tror jag.

Victoria har ju helt klart suttit och kollat på BB innan hon kom in. Det är uppenbart. Hon pussar och gullar med flera av deltagarna, trots att hon inte ens känner dem. Hon tycker sig känna dem eftersom hon har sett dem på TV i flera veckor. Hon är inställsam och ganska färglös. Därtill konflikträdd. Hon vill vara "gulligull" med alla.

Dessutom har Lennie varit där längre. Jag premierar de som har varit där längst.
Jag förstår. Håller med om allt förutom konflikträdslan, med tanke på att hon envist kan gå till verbal attack (vilket jag ändå tycker är lite spännande). Det är just den biten jag tycker är kul. Resten är lite "meh".
2020-03-09, 19:50
Medlem
Så nu är det helt okej att nedvärdera folkgrupper? När man gör det på andra språk tydligen.

Eller juste, det var ju Sami! Då är det OK.
Medlem
På Valborg kan väl ändå deltagarna få in en eldningstunna på gården och så får vi tittare välja ett plagg från varje deltagare som ska brännas. Röstar helt klart på Glasmans tights med hål i till att börja med.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Victoria konflikträdd? Knappast, och det bevisade hon väl inte minst idag. Lennie däremot.. han är konflikträdd.

Fast Lennie har ju argumenterat massor idag och försvarat varför han plockat bort Mergim från konflikter. Han stod på sig och rutit ifrån att han därför inte backar upp Mergims beteende, utan gjort det som varit bestämt ska göras. Aldrig hört Lennie argumentera så mycket som han gjort idag. Men han är ju också som t.ex Sami som inte vill blanda sig i i andras konflikter i övrigt.
Medlem
Citat:
Är du dum eller? Trött på den jävla mesen som ständigt ska stryka Mergim och Amilia medhårs. Han är så oerhört feg. Till skillnad från t.ex. Victoria som vågar säga ifrån.
Är det bättre o ljuga o snacka skit bakom ryggen på folk som Viktoria?
2020-03-09, 19:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Diplomaten Lennie. Stackarn.
2020-03-09, 19:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaride
Har du inget liv alls? 😂

Hoppa inte på oss som följer detta slaviskt! Tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in