2020-03-09, 18:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Men hur nödvändigt är det att hålla på att påpeka vilken religion personer har, och dessutom vara jävligt nedvärderande i sina uttalanden?

Du hoppar på mig med lögner sedan slätar över skiten på mig?
God taktik men den känns 80-tal.
2020-03-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
ska det komma in en Frida och en Philip?
Japp
2020-03-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Definitivt mer intellektuellt roande än att se på en fake muslim som skriker och gapar för att få sin vilja igenom som en apajävel, dessutom låter han som en kåt mars katt när han, det han själv kallar "sjunger".
Underbart att du föredrar det men jag tänkte inte på Mergim
2020-03-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Glasman sa till Sami i poolcam att om han kommer i samma lag som Jassa i lagtävlingarna framöver så funderar han på att förlora med flit. Han har alltså börjat ta över Anty-metoderna. Glasman ska skickas så fort han sitter nominearad. Tröttnat rejält på bittergubben nu.
Dåligt drag av honom. Det där gillas inte av tittarna. Tror han ser henne som ett hot eftersom tittarna valde att rädda henne.
2020-03-09, 18:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Anmäl dom inlägget det bryter mot regler

Muslimen tar upp sin religion i varje avsnitt vad är dealen?
Anmäl det till mamma.
2020-03-09, 18:39
Medlem
brajzillas avatar
Dom som ska in ser ut som riktiga pk-fittor haha man ser fan inte om dom är kvinnor eller män.
2020-03-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Glasman sa till Sami i poolcam att om han kommer i samma lag som Jassa i lagtävlingarna framöver så funderar han på att förlora med flit. Han har alltså börjat ta över Anty-metoderna. Glasman ska skickas så fort han sitter nominearad. Tröttnat rejält på bittergubben nu.

yes dem snackade också om att sami skulle självmant sätta sig som nominerad så glasen kan rädda ex vicky så sami skickar hem jassa med huvudet före
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Att du inte gillar mig beror ju på att du inte kan ta att en kvinna tycker olik dig , samma problem som Mergim
VA!?
Vart har jag sagt att jag inte gillar dig?
Vi tycker olika just nu, de betyder inget annat än just de. Vad du tycker får stå för dig men ja har inte sagt nåt om dig.
Och hur skulle ja kunna veta om du är kvinna. Ja skiter i vilket kön du är.
Och om ja nu skulle tycka illa om dig för att du inte tycker som jag så skulle jag vara som Mergim!?
Du försvarade honom för 1 minut sen och nu är jag som honom!?
Det var ju jag som skrev att han har skev kvinnosyn...
Du kallade mig sjuk då vi tyckte olika.

Som jag skrev tidigare.
Du får tycka vad du vill.
Lycka till med ditt röstande ikväll.
Medlem
salmonalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Men hur nödvändigt är det att hålla på att påpeka vilken religion personer har, och dessutom vara jävligt nedvärderande i sina uttalanden?
Hej!

Inte ett dugg nödvändigt alls såklart.
Där fick du ett helt ärligt svar av mig, så då kanske du kan försöka svara så ärligt som möjligt på min också:
Hur stor skillnad på nivån av rasism tror du att din kommentar gör?
2020-03-09, 18:41
Medlem
Hoppas att glasman sitter löst nästa vecka för han ska fan ut. Trött på hans jävla översitteri!
Medlem
Sakariaskramforss avatar
Julia är ändå en liten råtta, skönt att nån sa det tillslut
Medlem
Den nya deltagaren Frida följer Glasman på Instagram. Kan det bli något i huset tro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in