2020-03-09, 17:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nä men Julia är det ok för

Sluta spamma tråden med skit ditt jävla troll. Det är omöjligt att läsa ikapp tråden när du är här. Du sänker trädens kvalité något oerhört.
*Tvi* som Marek hade sagt.

Missade bråken idag, men är övertygad om att kvällen blir minst lika spännande
2020-03-09, 17:35
Medlem
foxieroxies avatar
Lite lustigt att de vill få BB-produktionen att plocka ut Mergin ändå. Har de sett Benji-säsongen? Visst kan jag se att Mergin har en kort stubin och säger saker utifrån det. Men jag tycker inte att han är så hemsk som han målas upp.
2020-03-09, 17:36
Bannlyst
varför är dc Nnästan alltid vid Amilia. Ingen orkar lyssna på hennes politkersnack
2020-03-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Lite lustigt att de vill få BB-produktionen att plocka ut Mergin ändå. Har de sett Benji-säsongen? Visst kan jag se att Mergin har en kort stubin och säger saker utifrån det. Men jag tycker inte att han är så hemsk som han målas upp.
Har du kollat live eller dom klippta avsnitten?
2020-03-09, 17:37
Medlem
foxieroxies avatar
Nu försökte Julia plantera in lite agg mot Mergin hos Amilia. Men Amilia tar inte betet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Skillnaden är att Julia fick stöd innan mötet där de gick igenom mötets upplägg. Hade de samlat till möte utan hennes vetskap för att ta upp hennes beteende så hade hon kanske agerat annorlunda/sämre under det mötet också. Mergim är svag och får noll förutsättningar av de andra att bli bättre..Håller dock med om att det vettiga av Mergim vore att be om ursäkt men tycker inte "gruppen" hanterar det rätt!
De vill inte ha en ursäkt av fake muslimen, de har fått det ett antal gånger tidigare och situationen har inte förändrats, det enda som förändrats är att fake muslimen känner sig mer och mer oövervinnlig och att han kommer undan med att vara aggressiv och utåtagerande.
Varför han inte fick stöd av någon innan är enkelt, ingen tycker att han förtjänar stöd, han är otacksam.
Till och med Lennie har lyft sin hand ifrån aset.
En sak har du rätt i han är svag, men det stannar inte där, han är även psykiskt sjuk, farlig.
Medlem
foxieroxies avatar
Victoria visste vilken grupp hon skulle hänga med innan hon gick in i huset.
2020-03-09, 17:38
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
"Victoria vill att jag ska tycka om henne"

Haha! Vilket bullshit.
Är det inte bättre att Amalia säger till Vickan att hon inte gillar henne. Så kan dom ta det därifrån 😆
Det vågar hon inte?
Medlem
D_120s avatar
Citat:

Verkligen inte så hemsk. Helt okej att kalla någon för fitta, vidriga bröst, fula tänder m.m. bakom någons rygg, skitsnackeri, trycka ned folk, men så fort det är i ansiktet då jävlar ska det smälla med familjemöten o prat med produktionen.

Så OTROLIGT löjligt allt det här är.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Har dom sagt att dom vill att han plockas ut!?
Låt han köra på men de andra ska inte behöva gå på tå och anpassa sig hur de ska vara och säga runt honom. Och om han inte klarar att hålla humöret utan en mamma så måste han få göra bort sig.
När Lennie lämnat blir han tvungen att bli vuxen. Blir kul att se.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Har du kollat live eller dom klippta avsnitten?

Live.
2020-03-09, 17:39
Medlem
bobbybishs avatar
Lisa måste ut... hennes jävla röst gör mig galen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här