2020-03-09, 13:52
Bannlyst
Vilken patetisk musiksmak. Är det för att Alex står där eller?
2020-03-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Sätta fram några tallrikar är i hennes ögon hjälpa till i köket🤡
Och hon ser ut som hon vill dö när hon gör det för det är såååååå jooobbbiigt
2020-03-09, 13:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
glasman och sami gillar flashback
Har dom inte sagt det tidigare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varit ute på en blöt löprunda, har jag missat något???

Antar att det inte hänt så mycket, varken i huset eller här i tråden (förutom att grodrackaren fortsätter lobba stenhårt för att få ut Lennie )?
Grodrackaren Han är väldigt entusiastisk gällande sin sak det får man ju ge honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Sätta fram några tallrikar är i hennes ögon hjälpa till i köket🤡
Vad ska hon göra då när Viktoria inte vill ha hjälp
2020-03-09, 13:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag vet att en hel del vill få ut honom. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om att ha kvar honom, jag vill bara att Lisa ska åka. Och det av högst egoistiska skäl.
Jag förstår dig. Jag menar: titta på henne. Äta snor, "JOBBA KROPP", och nu inför lunchen står hon och tänker högt "snart kommer brevet!". Repetitiva meningar som hon hört någon annan i huset yttra etc.

Det är tröttsamt indeed. Jag är kluven.

Vi kanske borde få ut henne då. Hon retar mig mest. Lennie är rar. Det är bara det att jag inte vill unna Amilia och Mergim det.
2020-03-09, 13:54
Medlem
avixs avatar
Insåg nu att Lennies fangirls i huset har kallat honom gåsen (gäss) hela tiden. Goose.
2020-03-09, 13:58
Medlem
Ny deltagare i huset ikväll 👍🏻
2020-03-09, 13:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag vill själv det för Lennie är min favorit av de tre. Men när han och Jasse pratade innan lät det mer som det var Victoria han skulle rädda.

Martin vill rädda Vickan för de och Jassa har bondat och gillar henne, de snackade om det senast i helgen mellan hånglet. Martin har gett Vickan sin personliga lyckoamulett för att den skall ge tur inför valet. Men det är inte ens säkert att Martin har vunnit tävlingen.

Dessutom har Mergim och Lennie klistrat på Martin hela helgen vilket känns lite spyfärdigt. Lennie hoppade för första gången på fyra veckor in i poolen med Sami, Glasman och Martin och lämnade sin husse en lång stund. Så för första gången på fyra veckor har han plötsligt börjat söka kontakt med andra ön husse och Amelia.
2020-03-09, 13:59
Medlem
salmonalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Insåg nu att Lennies fangirls i huset har kallat honom gåsen (gäss) hela tiden. Goose.
Starkt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami, Glas och Alex skrattar och har kul tillsammans. De blir tysta.
Sami: "... ... Jag kommer att gå ut och röka nu. " *lämnar köket*
Medlem
Trollsvanss avatar
Folk hänger fortfarande upp sig på att Lisa petade sig lite i näsvingen i ett avsnitt i början.
Men Sami kommer undan med att dra okokta spagetti genom sitt piercinghål i näsan.

Men att dra kokta spagetti i näsan som man sen äter upp... det är tydligen helt ok 👍🏼
Nämn bara aldrig Lisas näspetning igen efter det där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in