Citat:
Ursprungligen postat av
kronhorkuken
Självklart påverkar folk varandra, till en viss del.
Det jag menar är mer att folk verkar tro att de påverkar på ett så himla massivt sätt. Ett sätt som även kan slå tillbaka.
I slutet så avgör ändå vad folk TYCKER och KÄNNER!.
Skulle ett riktigt äckel stå mot en sköning, men av nån anledning så försöker folk påverka andra att behålla äcklet. I dessa fall vinner ändå inte äcklet!
Som det är denna gång, nu påverkas det åt båda håll. Dvs +/- 0 för båda, i stort sett.
Intressant. Och jag är med dig. På många BB grupper är det dött lopp just nu. Och det finns en stor andel människor som är osäkra och därför söker sig till likasinnade som följer BB. Därför försöker vi lobba på de som bara kikar in här på BB en gång i veckan för att känna på pulsen och höra åsikter om kvällens omröstning. Dessa peekers kanske besöker FB en, två gånger i veckan för de följer BB endast på TV7 och de 45 minuter som har klippts ihop.
Det är dessa vi försöker påverka. Hardliners har redan gjort sitt val så det fins ingen idé att påverka någon som absolut redan har bestämt sig. Men man kan åtminstone diskutera varför folk gör sina val och varför.
Som sagt jag är redan bestämd av olika orsaker och försöker att kunna påverka de som ännu inte är helt säkra. Lennie måste ut OM han inte får immunitet. Annars åker naturligtvis Lisa.