2020-03-09, 13:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varit ute på en blöt löprunda, har jag missat något???

Antar att det inte hänt så mycket, varken i huset eller här i tråden (förutom att grodrackaren fortsätter lobba stenhårt för att få ut Lennie )?
Fast helt ärligt vill jag också helst få ut honom.

Vad kommer röra till det mest? Kommer vi märka någon skillnad om Kråkan drar? Kommer vi märka något om Victoria drar?
2020-03-09, 13:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan inte ens Amilia göra en sallad till maten eller något? Sedan går hon och klänger ner Lennie så fort hon dukat några tallrikar.
Eller hur? Om inte annat så för att vi alla fan ser hur jävla lat hon är! Det borde vara pinsamt att vara så lat när man vet att många människor bevittnar det.
2020-03-09, 13:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Självklart påverkar folk varandra, till en viss del.

Det jag menar är mer att folk verkar tro att de påverkar på ett så himla massivt sätt. Ett sätt som även kan slå tillbaka.

I slutet så avgör ändå vad folk TYCKER och KÄNNER!.

Skulle ett riktigt äckel stå mot en sköning, men av nån anledning så försöker folk påverka andra att behålla äcklet. I dessa fall vinner ändå inte äcklet!

Som det är denna gång, nu påverkas det åt båda håll. Dvs +/- 0 för båda, i stort sett.

Intressant. Och jag är med dig. På många BB grupper är det dött lopp just nu. Och det finns en stor andel människor som är osäkra och därför söker sig till likasinnade som följer BB. Därför försöker vi lobba på de som bara kikar in här på BB en gång i veckan för att känna på pulsen och höra åsikter om kvällens omröstning. Dessa peekers kanske besöker FB en, två gånger i veckan för de följer BB endast på TV7 och de 45 minuter som har klippts ihop.

Det är dessa vi försöker påverka. Hardliners har redan gjort sitt val så det fins ingen idé att påverka någon som absolut redan har bestämt sig. Men man kan åtminstone diskutera varför folk gör sina val och varför.

Som sagt jag är redan bestämd av olika orsaker och försöker att kunna påverka de som ännu inte är helt säkra. Lennie måste ut OM han inte får immunitet. Annars åker naturligtvis Lisa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Vad kommer röra till det mest? Kommer vi märka någon skillnad om Kråkan drar? Kommer vi märka något om Victoria drar?
Jag vet att en hel del vill få ut honom. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om att ha kvar honom, jag vill bara att Lisa ska åka. Och det av högst egoistiska skäl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Blir jättekul att se allas min om Lisa ryker, de tror ju hon är poppis sen hon slog ut Anty 😅

Alex och Vickan lär bli förvirrade om Lisa åker, alla kommer undra hur folket tänker.
Medlem
Jag är så trött på Victorias sjungande. Är betydligt mer irriterande än Lennies menlöshet och Lisas snorpetande. Mitt i samtal börjar hon sjunga!
2020-03-09, 13:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varit ute på en blöt löprunda, har jag missat något???

Antar att det inte hänt så mycket, varken i huset eller här i tråden (förutom att grodrackaren fortsätter lobba stenhårt för att få ut Lennie )?

Ribbit
2020-03-09, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fyfan vad tråkigt det har varit i huset denna helg, har knappt orkat titta 😄

Ska bli spännande att se vilka det hänger mellan ikväll. Troligen Lisa och Vicky och valet blir knepigt oavsett, ogillar båda på olika sätt. Lisa har visserligen frustrerat mig mest men Vicky har sina dagar hon med fan.

Men klarar man en dag till med "Baby baby uh uh" eller "You wanna be on top"?
Missade du helgens fest med kaos ?
2020-03-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag vill själv det för Lennie är min favorit av de tre. Men när han och Jasse pratade innan lät det mer som det var Victoria han skulle rädda.
Japp men han o Mergim har en plan tror jag
Medlem
Globalisten55s avatar
Sätta fram några tallrikar är i hennes ögon hjälpa till i köket🤡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fan kan de inte bara överraska med att slänga in honom i huset?
Han är ju inte som han var i huset nu om ni tror det
2020-03-09, 13:52
Medlem
Hahha Sami är orten hiphoppare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in