2020-03-09, 13:07
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem är det som ska laga lunch idag? Är det nya gänget
Hur ska det gå om inte Amilia är där och kockar och sliter i köket.
2020-03-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Men hur tänker ni. Det börjar ju bli spännande mellan Mergim och Lennie nu.
Åker Amilia nästa v så kan hon inte cockblocka dem.

Fredag den 13 nästa v, Lennie kvar om det blir skräckvecka.

Han börjar ju även dra sig undan Amilia, kul att se om han säger ifrån.

Amilia bryr sig inte om Lennie åker, då klänger hon bara mer på Martin fattar ni väl.

Sami och Glasman får det även jobbigare. Ni såg väl sist att hon satt och ältade med dem.

Lisas min när hon åker ut kommer ju vara episk.
Hon tror ju hon är så älskad sen hon slog ut Anty.

Håller med, låt underhållningen vara kvar 😬
2020-03-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Då tror du tvärtemot vad andra institutioner har kommit fram till.
Betway hade Andy som favorit till att vinna hela BB. Vilket blev en chock och de erkände att de inte tog med sociala medier i sin beräkning. Det finns väldigt många liknande situationer.

Det är inte bara "10" personer på FB eller 15 på FB. Där har du fel. En stor BB grupp (stängd) har fler än 10000 medlemmar och växer ständigt. BB gruppen hade nästan 100 000 användare och peekers så FB fick ta bort BB från listan över "aktuella ämnen" då listan toppades varje dag av BB gruppen och andra nyheter fick ta stryk. Jag kan fortsätta men märker att du är en resonabel personer som inser influenser och dess påverkan.

Man tack för en bra diskussion. Annars är det bara "oneliners".

Självklart påverkar folk varandra, till en viss del.

Det jag menar är mer att folk verkar tro att de påverkar på ett så himla massivt sätt. Ett sätt som även kan slå tillbaka.

I slutet så avgör ändå vad folk TYCKER och KÄNNER!.

Skulle ett riktigt äckel stå mot en sköning, men av nån anledning så försöker folk påverka andra att behålla äcklet. I dessa fall vinner ändå inte äcklet!

Som det är denna gång, nu påverkas det åt båda håll. Dvs +/- 0 för båda, i stort sett.
2020-03-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vem är det som ska laga lunch idag? Är det nya gänget

Bella, lennie och julia tror jag
2020-03-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Bella, lennie och julia tror jag

nej gamla gänget fortfarande man kör tisdag till måndag
2020-03-09, 13:09
Medlem
Förstår ej hur folk kan vilja ha ut Lennie före Lisa fortfarande? Amilia kommer åka ut ändå till slut och Mergim också förmodligen. Men Lisa tillför ingenting. Alla hennes bikter är samma sak: jag hänger löst, buhu, jag hänger löst, buhu. Gråt gråt. Hur fan orkar ni 7 dagar till av det? Gråt jämt och ständigt eller psykoblick, snor, skrevryck, gråt över hennes sönderblekta hår. Snälla. Låt henne få komma ut så vi slipper höra om den där iraniern som förmodligen inte vill höra av henne med tanke på hur hon klänger i tv.

RÖSTA LISA UT IKVÄLL. Snälla nån.
2020-03-09, 13:10
Medlem
kendallos avatar
Buffy the vampire slayer? Är amilia gammal nog att minnas henne?
Eller...äh.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Just de ja, de var sami som lurade mig igår när han snackade om att avgå och grejer
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Då får vi se vad Amilia bjuder på idag. Hon har i och för sig redan gjort sitt; hon hämtade en kastrull till Lennie igår.
2020-03-09, 13:11
Medlem
Såg på Big Brothers Instagram att de frågade vad som önskades nästa vecka. Flera förslag jag skulle tycka vara roliga

* Gissa äkta eller oäkta nyheter - vinnarna får pris eller nåt

* Sjukdom/skadevecka. Någon får inte prata, inte gå osv

* Fattiga/rika
2020-03-09, 13:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Förstår ej hur folk kan vilja ha ut Lennie före Lisa fortfarande? Amilia kommer åka ut ändå till slut och Mergim också förmodligen. Men Lisa tillför ingenting. Alla hennes bikter är samma sak: jag hänger löst, buhu, jag hänger löst, buhu. Gråt gråt. Hur fan orkar ni 7 dagar till av det? Gråt jämt och ständigt eller psykoblick, snor, skrevryck, gråt över hennes sönderblekta hår. Snälla. Låt henne få komma ut så vi slipper höra om den där iraniern som förmodligen inte vill höra av henne med tanke på hur hon klänger i tv.

RÖSTA LISA UT IKVÄLL. Snälla nån.
Om du fortfarande inte förstår så får du väl scrolla tillbaka i tråden och läsa det finns GOTT om bra motiveringar där.

Synd att inte båda två kan åka.
2020-03-09, 13:12
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Då får vi se vad Amilia bjuder på idag. Hon har i och för sig redan gjort sitt; hon hämtade en kastrull till Lennie igår.
Tror hon är första provsmakare i köket, det är inte att förakta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in