2020-03-09, 00:04
Bannlyst
Ya ya baby baby baby -Samiii😂😂
2020-03-09, 00:04
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
tror ni att Anty kommer använda sina sociala medier imorgon till att uppmana hennes TREHUNDRATUSEN följare att rösta på Lennie eller?

Dom där 300 000 år ju ett mysterium.Uppenbarligen så brydde ingen av dem att rädd hon.Vilket jag iofs förstår med Anty Spacklets vidriga beteende.
Skit samma egentligen.
Ute är hon ur Bb och dessutom den första att åka ut.
Kan lova att det tog !
Kontentan är att någon hjälp från hennes sociala media till Lennie (som till stor del verkar fake)blir det inte.
Dom hjälpte ju inte ens henne själv !
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-09 kl. 00:08.
2020-03-09, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Hoppas Mergim hand faller av så han måste lämna.

Ut med bögrim
2020-03-09, 00:07
Medlem
Vilken låt nynar Sami på? Någon som vet.
2020-03-09, 00:08
Medlem
Kleinbeins avatar
Grattis Lisa.. " Här inne blir man skyddad från omvärlden "
Medlem
Bulletzs avatar
"Videon är inte längre tillgänglig på grund av ett upphovsrättsanspråk från Antonia Johnson."

Videon på liven från pinkroom som någon lagt upp på youtube.

Haha vilken vidrig padda hon är.
https://www.youtube.com/watch?v=Wjf-zk3D1uw
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Käft själv!! Skiter fullständigt i att han är bög och de tror jag också!! De bara vissa här som är dumma varje gång och ba "åh va smarta nu insåg alex och lisa" när den enda källan de har är vicky som avslöjat allt vi på utsidan skrivit och ni är så dumma som tror att dom är smarta varje gång att dom insett de. de va vicky som tog upp de och sa mergim verkar kär i anty och lennie. De va så det börja och de grundar hon i utsidans teorier såklart!!! Ni förstår ju inte vickys taktik hur falsk hon är!! Ni säger bara att dom är smarta alex och lisa som kom på något som ni själva skrivit men de kommer från vicky som avslöjat oss!!!

Vad du än säger kommer inte ändra på stt vi ska rösta ut tråkiga Lennie imorgon så amilia får lida !!!!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Brittney kanske. Ohh baby baby. hehehe
2020-03-09, 00:09
Medlem
Kleinbeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvidoxa
Play & Win - Ya bb
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=8D4UMr3D9HE
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Ya ya baby baby baby -Samiii😂😂

Sami och jakten på Ya baby ya baby yeah
2020-03-09, 00:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
WTF. Bra sammanfattning! Kunde inte ha skrivit det bättre.
Jag har flera vänner som jobbar tajt inom mediabranschen men inte heller hört talats om henne förutom att någon nämnde efteråt att hon hoppade in som programledare på någon obskyr online underhållning på Viaplay Free som har väldigt få tittare men fyller ut programtid , för de jobbar med större produktioner där. Men det är allt, de trodde att hon kom in för att hon kände någon där tidigare.

Jag har också som du gjort efterforskningar eftersom jag är en nyfiken jävel. Och kom exempelvis fram till att under hennes cirka 10 år på FB/Insta och liknande har jag fler inlägg än henne, lustigt för jag är ändå inte så jätteaktiv. När man dessutom kikar vidare så har hon extremt få inlägg i kommentarfältet för att ha 300k följare. Något som inte riktigt rimmar med mängden följare.

Den enda slutsatsen man kan egentligen dra är att dessa 300k följare utgör bots alternativt om man vill vara snäll så kan man då säga att hon verkligen har haft väldigt många besökare, men dessa har då rent maskinellt klickat på "följ/prenumerera" för att sedan aldrig besöka sajten igen. Inom media brukar man tala om genomslag på cirka 3 till 5 procent på en kampanj man genomför som ganska normalt. Men med sina låga värden i kommentarfältet är hon egentligen extremt impopulär, om man vill lägga sig lite på den elaka och realistiska sidan. Hon ligger på låga promilleandelar vilket är uselt, helt enkelt.

Gör man en Google sökning och försöker finna information innan BB tiden är den i princip obefintlig eller bara pekar på en kanske två pressreleaser som är likadana på alla källor. Det är allt annat än bra, som sagt närmare uselt.

När man har bara en liten del av den här informationen så får man själv ställa en analys och den skulle sluta i katastrofala siffror. Så jag vet inte var man börjar eller slutar hur de har castat och sedan slagit på trumman för att en "kändis" kommer in i huset. Det är ju helt åt skogen felaktigt. Skall man jämföra slagna sökningar så är Sami en världskändis i jämförelse.

Nåväl nu är ju kändisen först av alla utröstad ur BB med råge och kanske man kan lägga detta åt sidan.

+1 an kommer givetvis.Älskar dina kvalite inlägg !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in