Alex ska ha att han håller sig nykter och att han inte vill ligga med någon som är riktigt dyngrak. OM det nu är sant. Har skrivit det innan, men karln är ju snäll. Sedan är han även lite lågbegåvad på många fronter, men det gör honom inte till en dålig människa. Det är bara lite kul att garva åt ibland. Men snäll, det är han och det ska han ha cred för!
Är halvt nykterist och 30+ och jag skulle aldrig få för mig att vara närgången med nån som är full på en fest eller nåt. Måste vara nåt fel på en människa som vill det
Jaha, och varför har jag aldrig hört talas om den? P.g.a att inga kvinnor någonsin firar sina män då?
Kvinnodagen (eller mansdagen) handlar inte om att FIRA någonting, utan att uppmärksamma orättvisor ojämställdhet. Att inte män tar den officiella mansdagen till att uppmärksamma specifika mansproblem och orättvisor är knappast någonting att lasta kvinnorna för.
Är halvt nykterist och 30+ och jag skulle aldrig få för mig att vara närgången med nån som är full på en fest eller nåt. Måste vara nåt fel på en människa som vill det
Vad menas med halvt nykterist haha? Är man inte antingen nykterist, eller inte alls?