2020-03-08, 20:06
Medlem
Jag vet inte vad piercingen heter som Izabella har, men det kan vara den mest osmickrande piercingen man kan ha i ansiktet förutom extrema saker.
Avslutad
Får fucking psykos av att Julia 24/7 håller på med sitt hår.

Värre än Alex smaskande
Medlem
Skulle så gärna se Vickan eller Lisa åka för att få se vidriga Alex sitta med hakan vid knäskålarna. Han känner sig lite för säker på sin sak.

Vickan har också en sjuk övertro på sig själv och konspirerar, skitsnackar och paktar hejvilt med Alex klistrad vid sin sida. Hon är typ Amilia 2.0 bara att hon tar sig fram på att vara ”rak och ärlig” och fjäskar för alla som kommer i hennes väg, skapar lynchmobbar och fäller några tårar när det behövs. Riktigt manipulativ.

Åker Lennie så tror jag att det gråts och ältas en del, Amilia tyr sig till Sami och Mergim till Julia/Jassa typ. Sen är det nog inte så mycket mer än så. Hejdå till Vickan eller Lisa skulle skaka om betydligt mer och knäcka lite sköra egon.

Ser dessutom tävlingsinriktade Vickan som en betydligt större konkurrent och hot till storfavoriten Sami. Hon är väldigt omtyckt av fåren i huset och kan nog tids nog konkurrera ut Sami om gruppen får bestämma.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Just det skräckveckan! Han kommer bajsa i brallan ju! Ja Lennie kan alltid röstas ut (tyvärr). Vill gärna se honom utan sina följare. Så röstar nog också Lisa/Victoria. Eller jag VET jag kommer rösta på den som möter Lennie. Och är det mellan Lisa och Victoria då röstar jag ut Lisa.

Varför ska du rösta ut Lisa? Hon är ju minst lika rolig under skräcknatt. Betydligt skönare än papegojan
2020-03-08, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
Skulle så gärna se Vickan eller Lisa åka för att få se vidriga Alex sitta med hakan vid knäskålarna. Han känner sig lite för säker på sin sak.

Vickan har också en sjuk övertro på sig själv och konspirerar, skitsnackar och paktar hejvilt med Alex klistrad vid sin sida. Hon är typ Amilia 2.0 bara att hon tar sig fram på att vara ”rak och ärlig” och fjäskar för alla som kommer i hennes väg, skapar lynchmobbar och fäller några tårar när det behövs. Riktigt manipulativ.

Åker Lennie så tror jag att det gråts och ältas en del, Amilia tyr sig till Sami och Mergim till Julia/Jassa typ. Sen är det nog inte så mycket mer än så. Hejdå till Vickan eller Lisa skulle skaka om betydligt mer och knäcka lite sköra egon.

Ser dessutom tävlingsinriktade Vickan som en betydligt större konkurrent och hot till storfavoriten Sami. Hon är väldigt omtyckt av fåren i huset och kan nog tids nog konkurrera ut Sami om gruppen får bestämma.

Verkligen. Kör ut henne lika fort som hon kom in.

Största hybrisen och är som du säger Amilia 2.0
2020-03-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
4. Hur lång tid tror ni att det tar innan Amalia och Martin börjar ”nojsa” med varandra (den dagen Jassa åker ut?)

Tror inte Jassa behöver lämna för att dom ska göra något mer. Så fult det dom gör bakom hennes rygg.[/quote]
Inte en chans på världskartan. han kommer gå direkt till viccan/julia han gillar inte fetton.
2020-03-08, 20:09
Medlem
xrlpyts avatar
Nya tjejen påminner om Jaws från James Bond. Förlåt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
20-30 kg är du blind? Närmare 180 kilo och fortsätter att växa. Snart är inte maten i BB gratis längre som negern brukar predika.

Tjockisar som konstant bara:
”Aaa jag äter ju GI”
”Alltså kolhydraterna undviker jag”
”Jag äter typ 1300 kcal/dag”
”Jag ska försöka inte äta imorgon!”
Stör mig så mycket på det. Sen gör hon inget åt sin vikt alls. Skyller på mediciner, eller så är hon deppig, eller vad vet jag. Hon har aldrig rört på sig förutom Vasaloppet och då fick hon ju hjärtattack fast hon knappt rörde på armarna. Sami ägde ju ut henne och han är inte heller smal precis. Men han är iallafall inte en dryg jävel som låtsas vara smal och så duktig med sin kost.
Medlem
Citat:

Vidriga Alex? Verkligen nyfiken på varför du tycker det?
Kan dock hålla med dig om att Vickan är en storfavorit där ute bland folket vad jag sett så definitivt ett hot mot Sami,
Samma med Jasse, folk gillar henne
2020-03-08, 20:13
Medlem
Citat:

Aldrig tänkt på det med Victoria. Men hon är ett stort hot om det är deltagarna i huset som får välja. Hon paktar ihop sig med alla känns det som. Vill vara allas bästa vän.

Alla i huset är ju säkra på Lennie ryker om han inte räddas av Mergim. Så ingen lär bli förvånade över det. Däremot satt Jasse igår och sa till Victoria vi tittare älskar henne och hon kommer lätt räddas. Och Alex sa igen självsäkert till Lisa att hon minsann kommer räddas av tittarna igen. Jävla hybris på de två. Så ja det är sant det hade blivit mer förvånade miner om någon av de ryckt.
2020-03-08, 20:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag vet inte vad piercingen heter som Izabella har, men det kan vara den mest osmickrande piercingen man kan ha i ansiktet förutom extrema saker.
Den heter "smiley" och ja, det är verkligen osmickrande.
2020-03-08, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Varför ska du rösta ut Lisa? Hon är ju minst lika rolig under skräcknatt. Betydligt skönare än papegojan
För att jag tycker hon är falsk och pinsam. Och för att Lennie är min favorit av de tre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in