2020-03-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håller med. Brottas med dem tankarna också, vill så gärna att Lennie åker för att se Amilia rasera. Men jag gillar ju Lennie. Blir problem och det lutar åt att jag röstar ut Lisa ändå.
Om jag ska vara helt ärlig... Rent psykiskt kommer jag INTE kunna rösta ut Lennie om han står mot Lisa eller Victoria för den delen. Jag kan inte tänka på hur det skulle påverka någon annan i huset. Utan när jag röstar så röstar jag utifrån personerna som hänger löst och vem jag diggar mest som person och individ. Orkar inte tänka så mycket på gruppen, fast jag förstår helt och hållet att folk vill förstöra för Amilia och Mergim. Men fan det går emot mig att trycka på ”Lennie” på vem man ogillar mest och vill ha ut.

Så kommer trycka Lisa eller Victoria. Även om alla andra härinne väljer honom.
2020-03-08, 19:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ärligt, va fan ser ni hos Sami som e så himla bra? Han är ju ingenting. En tråkig människa som byter ut var o vartannat ord mot nugge. skitkul.....not. Gör sig till att vara ”konstig” . Jag fattar ingenting, vad gör han som är så fantastiskt?

Vem diggar du? Lisa eller Amelia?
2020-03-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ärligt, va fan ser ni hos Sami som e så himla bra? Han är ju ingenting. En tråkig människa som byter ut var o vartannat ord mot nugge. skitkul.....not. Gör sig till att vara ”konstig” . Jag fattar ingenting, vad gör han som är så fantastiskt?
Störande miffo och luffare, han o glasman är de tråkigaste i huset, 2 besserwissers och översittare som kör sitt tramsiga bbk och nuggar och alla deras efterblivna ord, överskattade lirare
2020-03-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Lisa är ett geni jämfört med Lennie eller Jassa. Så är det bara.
Det där var väl ändå en överdrift. ”Lisa” och ”geni” i samma mening....
2020-03-08, 19:35
Avslutad
Det sjukaste är att Lisa är bland dom roligaste. Helt ärligt. Medan alla andra ligger i saccosäckar hit o dit, skojar hon runt alltid.

Faktiskt riktigt rolig när hon gör sina uttryck, med sina händer o allt va de innebär. Främst för det blir så komiskt, vit 36 årig kvinna, som gör orten uttryck och så jävla rolig bara. Stereotypiskt kul typ
Medlem
Citat:
Jag är beredd att hålla med dig. Mycket snack om att "Sami är sig själv" blabla. Men han har ju inte gjort något annat än att prata skit om folk denna vecka. Han är ju ingen Rodney eller Simon Björnen direkt. Han kan absolut vinna BB. Förtjänar han det? Inte som det ser ut just nu.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Störande miffo och luffare, han o glasman är de tråkigaste i huset, 2 besserwissers och översittare som kör sitt tramsiga bbk och nuggar och alla deras efterblivna ord, överskattade lirare

De kanske är allt annat, men inte översittare. Där går gränsen.
2020-03-08, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kan inte någon av Amilias 56 tidigare älskare träda fram här på Flashback och berätta om deras heta sexnatt. Någon av er hänger definitivt i tråden!

TRÄD FRAM
Ja! Hon säger hon är så sjukt grym i sängen, bättre än Julia, så är det någon som kan bekräfta detta? Har svårt att se henne i någon annan position än liggandes på rygg som en död Blåval med tre dubbelhakor. Får väl andnöd om hon försöker röra sig lite under sexet.
2020-03-08, 19:36
Medlem
xrlpyts avatar
Jag kan inte minnas någon tidigare BB-säsong där deltagarna pratat så mycket om fis och bajs.
2020-03-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Han får klippa sig på tisdag, efter att han har åkt ut imorgon kväll

Citat:

Han är sig själv, gör sig inte till, skiter i vad andra tycker, lägger inte energi på bagateller och står upp för sig själv.
Medlem
Alla har ont i magen och Jassa sa att hennes kyckling var lite rosa. Vic säger att det inte gör något att den är lite rosa...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det sjukaste är att Lisa är bland dom roligaste. Helt ärligt. Medan alla andra ligger i saccosäckar hit o dit, skojar hon runt alltid.

Faktiskt riktigt rolig när hon gör sina uttryck, med sina händer o allt va de innebär. Främst för det blir så komiskt, vit 36 årig kvinna, som gör orten uttryck och så jävla rolig bara. Stereotypiskt kul typ

Ja hon ligger i nivå med Stefan och Christer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in