Tjocksmocken Sami lassar utan att skämmas på en andra jätteportion när han egentligen borde tagga ner ätandet. Han är en tvättäkta missbrukare. Tidigare var det alkohol och nu är det mat.
Han har fan gått upp mest och käkar alltid nästan dubbelt av alla andra, kanske därför han bajsar ner sig om dagarna aahhaha
Tjocksmocken Sami lassar utan att skämmas på en andra jätteportion när han egentligen borde tagga ner ätandet. Han är en tvättäkta missbrukare. Tidigare var det alkohol och nu är det mat.
Precis, riktigt taskigt! Kan förstå att hon kanske kan bli lite jobbig ibland med sitt tjat, men hon kan knappast ha det lätt. Dessutom har hon varit den enda i princip som försökt prata med alla i huset från rosa rummet och faktiskt försöker.
Utfrysning o mobbning var inte ok med Anty men verkar vara ok nu mot Amilia
Du börjar jiddra. Nu du där igen. Slutar nu att kommentera dig och uppmanar andra att göra likadant.
Stick iväg till din jävla Anty och böla ut. Du är ju fan sjuk din dumfan..
Tack. På högstadiet såg jag många av mina klasskamrater bli mobbade av andra.
Tack vare att jag var stor och vältränad plockade jag ner dom på jorden direkt. Ingen har rätt att sätta sig över någon annan svagare, fysiskt eller psykiskt. Då får de smaka sin egen medicin. Därför är jag extra hård i mina kommentarer mot dessa skräp som spacklet, sjökon, bögrim och en del andra.