2020-03-08, 17:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vill ju egentligen ha ut Mona-Lisa imorgon men eftersom det skulle vara förödande på alla möjliga sätt för smärta Amilia så kommer jag rösta för att plocka ut Lennie.
Lutar mer åt Lennie för mig som ska ut.
Amilia kommer inte ha någon då.
Alla har tröttnat på henne.
Även folk som kollar Live.
2020-03-08, 17:09
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jaså du, Kråkan? Först står du med Vickan och snackar skit om Amilia, men när du sedan sitter med Amilia och hon beklagar sig över hur syyyyyynd det är om henne så visar du en annan sida och ska vara stöttande. Varför vet jag inte, men aja.
Hon är en jävla hycklare! Hon röstar garanterat på FI det törs jag lova efter "buhuhu killarna får fördelar " snacket med fläsket nyss.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag tar gärna ut Lisa, så don't get me wrong. Men jag vill att Mergim börjar kaosa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jo men du har börjat chilla, därför har i alla fall jag börjat svara dig.
Snart börjar även de andra bonda med dig, fortsätt bara chilla och inte bli för arg över situationen.
Jag respekterar dina annorlunda åsikter ibland och kan svar skit tillbaka men det är bara lite spel.
So stay cool.
Så jag ska chilla o du vara otrevlig ?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lutar mer åt Lennie för mig som ska ut.
Amilia kommer inte ha någon då.
Alla har tröttnat på henne.
Även folk som kollar Live.
Nackdelen är ju bara att Lisa kommer tro att hon är nån jävla gud bland tittarna det kommer få mig att spy lite men att Amilia har det dåligt går så klart först.
2020-03-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag hoppas att Mergim vinner tävlingen så att han räddar Lennie, så att alla tvingas rösta ut Lisa!!!!!!!!

Verkligen inte!!! Lennie ska ut, så jävla tråkig och han kommer alltid rädda mergim eller amilia så han ska fan ut!!!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu bölar Amilia igen och alla tycker det är bäst att låta henne vila så de andra hjälps åt med maten istället. MEN FÖR I HELVETE HON HAR VILAT HELA VECKAN HAR BARA SETT HENNES FETA ARSLE LIGGA PÅ SOFFAN ELLER SITTA I ETT HÖRN OCH SNACKA SKIT OM ANDRA Hon är så manipulativ hon vet vilka knappt hon ska trycka på hos de andra för att få medlidande! Tycker inte alls synd om henne hoppas hon lämnar!
Eller så har Sussie dykt upp på fyllan och limmat på slemproppen marin i hopp at få snaska kotten men inget napp så heller...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Ok! Jag fattar din retorik. Kan hålla med om att det kommer svida mera att bli utröstad. Tror dock att självinsikten ökar när han kliver ut och får läsa på nätet hur lite omtyckt han egentligen är.
Mergim har redan sagt han vet om att alla på utsidan hatar honom för allt han gjort och ”jag har säkert fått massa hatbrev och grejer”. Så tror inte han tror han är favorit.
Till skillnad från Blåvalen som tror vi tittare älskar henne och att hon och Sami är tittar-favoriter.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Verkligen inte!!! Lennie ska ut, så jävla tråkig och han kommer alltid rädda mergim eller amilia så han ska fan ut!!!
Nope.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu bölar Amilia igen och alla tycker det är bäst att låta henne vila så de andra hjälps åt med maten istället. MEN FÖR I HELVETE HON HAR VILAT HELA VECKAN HAR BARA SETT HENNES FETA ARSLE LIGGA PÅ SOFFAN ELLER SITTA I ETT HÖRN OCH SNACKA SKIT OM ANDRA Hon är så manipulativ hon vet vilka knappt hon ska trycka på hos de andra för att få medlidande! Tycker inte alls synd om henne hoppas hon lämnar!

Hon har jobbat i över fem år med influensers och Youtubers. Hon vet exakt hur hon skall agera inför andra och inför kameror. Extremt vidrig och uträknande jävel. Uuuut.
2020-03-08, 17:11
Medlem
Jag har packat mina väskor - LISA SKA UT!!!!!!!!!!!!
2020-03-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det ända hon fattar är att ingen skulle rädda henne. hehe
Hon nämnde det för någon dag sedan. undra varför

Enda!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem