2020-03-08, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kommer han att ligga osäkert efter uttagningen är risken 70% att han ryker.
Hoppas bara att Martin får välja.
Jag gillar Lennie för han är schysst och snackar inte skit. Men en del av mig vill han ska åka ut så Amilia kan vara ensam därinne och ingen ska toffla för henne. Hon har inte ens försökt hänga med de andra.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Amilia är en riktigt lat jävel 😂

Hon sa till Anty att hon kanske skulle umgås med fler än bara Mergim i huset för att det skulle gynna henne i längden.

Men när bl.a Lisa har sagt till Amilia att hon kanske skulle ta och hjälpa till mer när hon har matvecka för att det gynnar henne då folk stör sig att hon inte gör nåt, så bryr hon sig inte.

HAHA... varför inte bara ta och hjälpa till? Det är ju inte så att hon har massa annat hon måste göra där inne

Saken är den är att hon har redan listat ut att hon ryker så fort tillfälle ges till tittarna (hon har t.o.m. sagt det själv) så hon tar inte några initiativ längre. Och därmed inte hjälper till i huset för det är påänglöst. Hon har ju rätt i det läget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lisa till Alex: "Jag vill ha din sperma"
För vad?! lol. Asså det där skulle göra mig riktigt obekväm. Asså såna weirdos i huset.
2020-03-08, 14:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fnissar för mig själv. Hångelsamling. 🙈🙈😂😂😂

Det är något obehagligt med Lisa, hon agerar inte som en fullt vuxen människa. Jag är i hennes ålder men kan inte relatera till hennes beteende på något sätt. Hon är som en omogen tonåring som är extremt osäker och följer övriga gruppen i allt. Sedan det här konstanta näspetandet, är det något slags tics?
Ja, det är det. Hon börjar leta med fingrarna i hela ansiktet när hon blir nervös och blir hon riktigt nervös gräver hon runt som fan.
2020-03-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nu får BB skicka in mer mat. De skapar ju upp broccolin från vasken och in i soppskålen igen..
Så äckligt! Jag hade aldrig ätit den där soppan. Usch och fy! Hur kan man ens få för sig att sleva upp mat som man har tappat ut i vasken?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag gillar Lennie för han är schysst och snackar inte skit. Men en del av mig vill han ska åka ut så Amilia kan vara ensam därinne och ingen ska toffla för henne. Hon har inte ens försökt hänga med de andra.

Ingen ogillar egentligen Lennie, men han tillför ju ZERO till underhållning samt fortsätter att lyssna på matte Mergim. Och Amelia.
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Så jävla trött på henne. Varför säger folk inte till henne??

Förstår inte det heller!? Blir så arg, jag hade lackat för länge sen 😂
2020-03-08, 14:52
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Saken är den är att hon har redan listat ut att hon ryker så fort tillfälle ges till tittarna (hon har t.o.m. sagt det själv) så hon tar inte några initiativ längre. Och därmed inte hjälper till i huset för det är påänglöst. Hon har ju rätt i det läget.

Ja så är det säkert men man kan ju fortfarande göra rätt för sig och bete sig som en vuxen människa och inte bete sig som om man är 8 år...
2020-03-08, 14:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Ja så är det säkert men man kan ju fortfarande göra rätt för sig och bete sig som en vuxen människa och inte bete sig som om man är 8 år...

Jovisst, jag håller med dig men hon känner sig lite på högre nivå än resten av gruppen.
2020-03-08, 14:54
Medlem
Alex pratar om att folk inte ska tro att han fejkar sina diagnoser. Om han nu har en diagnos så bör han väl veta om han är laktosintolerant eller är allergisk mot mjölkprotein. Jag har aldrig hört honom säga att ”han är laktos” men nu säger Victoria till honom att han inte tål mjölkprotein.
2020-03-08, 14:56
Medlem
Har de haft söndagsmötet??
2020-03-08, 14:56
Medlem
Vi måste förstå att Lennie är en del av mergim och amilia, ju längre han är med desto längre kommer amilia och mergim få imunitet av honom för varje tävling han vinner, så jag förstår verkligen inte hur ni kan vilja ha kvar Lennie föratt han är ” snäll”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in