2020-03-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Inte jag heller, hon har inte visat nåt intresse för honom fram till igår kväll. Såhär i efterhand var jag lite för exalterad, när jag tänker på det nu så blir ju Julia utnyttjad då hon dricker okontrollerat.

Det var Lisas idé. Fy fan vad äcklig hon blir som full, hon var på Julia hela kvällen att ligga med Alex vilket är oetiskt då han är nykter och Julia full. Tänk att Lisa är lärarassistent!
Lisa hetsar alltid andra, oetiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag skrev det i natt, att Lisas sexuella frustration är läskigt nära sexuella trakasserier.

Jag tänker samma sak. Om det hade varit en man som gjorde detta skulle det bli världens liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hur blev det, Drack Glasman igår?

Jag är så kluven vem jag vill ha ut, tål inte Lisa överhuvudtaget, sjukt jobbig att lyssna på. Lenny är det andra alternativet för han är den trygga och ”goda” i ett gäng som är som en tickande bomb och försvann han så kan det bli lite kaos. Har inget emot honom alls egentligen.

Lennie har klart och tydligt tagit avstånd från grupperingar. Tror inte man ska koppla honom till enbart 2 personer
Avslutad
Vet vi officiellt vem som vann makttävlingen häromdan?

Alltså 100% dvs, nästan som sist med Lennie
2020-03-08, 10:56
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men hahah vi har ingen plan. Det är du och ett par till som lobbat för att få ut Lennie, det har verkligen inte varit en enad front när det kommer till det, som det var med Antonia. Jag förstår att du vill ha ut Lennie, men du får samtidigt acceptera att jag och många med mig inte prioriterar det nu.

Att måla upp folk som inte vill rösta ut Lennie den här veckan som ett gäng Judas-gestalter är ju bara otrooooligt löjligt. Så löjligt att jag hoppas att du trollar med mig.
Ja skev att du gör som du vill. Det betyder att du gör som du vill...
Medlem
Citat:
Glasman har ju en "teori" som han kör på, att de alla är i BB för att de är psykfall och ska få behandling. De som åkt ut är "färdigrehabiliterade". Någon drog en liknelse till Shutter Island, och eftersom Lisa inte kan komma på några egna skämt så upprepar hon bara det andra säger.

Jag har inte sett Shutter Island, så kan inte förklara liknelsen - men det är därför Lisa går runt och säger det.

Tack! Då är jag med. Har på streamen i bakgrunden och lyssnar inte jättekoncentrerat och det man lägge märke till är Lisas engelska och Shutter Island, aldrig hört så mycket tjöt om den filmen innan
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Tycker det är synd att du känner dig så kränkt. Stå för att du tycker utseende är viktigt. Det finns massa forskning som tyder på att det absolut viktigaste för tjejer är utseende. Det är inget fel med det, men ingen tjej vill stå för det för dom skäms över det eller något.

Pk folk är väldigt lättkränkta .
2020-03-08, 10:57
Medlem
Är det Lennie mot lisa? När blev Vicky immun? Jag tänker garanterat rösta ut Lennie för jag vill se mobbarna mergim och amilia gråta.
2020-03-08, 10:57
Medlem
Citat:
Tycker det är synd att du känner dig så kränkt. Stå för att du tycker utseende är viktigt. Det finns massa forskning som tyder på att det absolut viktigaste för tjejer är utseende. Det är inget fel med det, men ingen tjej vill stå för det för dom skäms över det eller något.
Trodde inte du hade någon agenda med det du skrev? Jag är absolut inte kränkt, jag är bara inte intresserad av att diskutera detta med dig när det är 1. off topic och 2. så uppenbart vad du är ute efter, och har varit det sedan första gången du svarade mig.
2020-03-08, 10:58
Medlem
Citat:
Trodde inte du hade någon agenda med det du skrev? Jag är absolut inte kränkt, jag är bara inte intresserad av att diskutera detta med dig när det är 1. off topic och 2. så uppenbart vad du är ute efter, och har varit det sedan första gången du svarade mig.
Har ingen agenda undrade om det var utseende du drogs till med honom. Men du vill inte svara så gör inte det. Ha det bra vi pratar om bb istället.
2020-03-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Pk folk är väldigt lättkränkta .
Om du ändå ska fortsätta skriva det för att ställa dig in hos ditt ganggang, så kan jag berätta att det heter PK-folk, inte Pk folk. I Sverige särskriver vi inte ord.
2020-03-08, 10:59
Medlem
MrsVanity1s avatar
Nä nu loggar jag ut. Jobbet kallar.
Håll ställningarna även om jag tror denna dag blir relativt händelselös!
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-03-08 kl. 11:03.
2020-03-08, 10:59
Medlem
Citat:
Har ingen agenda undrade om det var utseende du drogs till med honom. Men du vill inte svara så gör inte det. Ha det bra vi pratar om bb istället.
Jo, det är exakt det du har. Jag har skrivit att jag inte tycker han är snygg flera gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in