2020-03-08, 02:21
Medlem
Lunatics avatar
hahaha. Alex nere med sin hand på Pillesnoppen och titta ner med huvudet.
Rätade han till den kanske
2020-03-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Man kan säga mycket om Alex. Men man kan inte säga att han har sömnproblem iaf

Jag är faktiskt lite förvånad med tanke på att han verkar ha sömnapné. Ser ändå ut som att han har tillräckligt med energi under dagarna.

Han brukar snarka högt men nu är han tyst, med en dam i armarna
Medlem
Är det Lennie och Bögrim som ligger och skedar sönder varandra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hahaha. Alex nere med sin hand på Pillesnoppen och titta ner med huvudet.
Rätade han till den kanske
Om han har den där han satt ner handen hoppas jag han rättade till den , den måste vara sjukt lång dock
2020-03-08, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talgkotte
Är det Lennie och Bögrim som ligger och skedar sönder varandra?

Nej det är fetknoppen och Lennie. Stackars Lennie som inte vill. Men kan inte säga nej.
2020-03-08, 02:30
Bannlyst
OH MY F***ING GOD!!! Såg aldrig det här komma!

Nån här måste vaka över Julia och Alex inatt och filma om det händer nåt! Julia kommer garanterat vakna och försöka igen!
2020-03-08, 02:32
Medlem
Var det Martin som pratade i sömnen? Nämnde något med "taket"
2020-03-08, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
OH MY F***ING GOD!!! Såg aldrig det här komma!

Nån här måste vaka över Julia och Alex inatt och filma om det händer nåt! Julia kommer garanterat vakna och försöka igen!
Vad var det hon försökte med? Sedan vem tog initiavitet för julia att sova i alex säng? Asså jag såg inte detta komma alls lol.
2020-03-08, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Någon nämnde (tidigare?) amfetaminberoende, mer eller mindre samma effekt i slutändan. Men allt är lugnt, så länge hon inte bryter mot reglerna i huset upprepade gånger. BB 2020, still going strong.
Man kan säga att Olga finns på riktigt och den som bråkar med Olga mest är Julia själv. Hon är som besatt av en demon.
2020-03-08, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Man kan säga att Olga finns på riktigt och den som bråkar med Olga mest är Julia själv. Hon är som besatt av en demon.
Ja hon är fan läskig , det kommer hända nå allvarligt med henne snart
2020-03-08, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jaha godnatt på er, vi hörs imorgon😁

Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ok. Om man ser det nu så hade nog Sami fel. man sprejar ju inte någon med toasprej i ansiktet. skulle nog alla lacka på.
Där förstår jag Julia. De skämtade och sprang runt och flamsade med dammsugaren. Men att spraya någon i ansiktet med vad det nu var är inte ok.

Sedan så såg jag inte vad som hänt innan. Läste någon om att Jullan kastat tallrikar mm, men för det är det inte ok att i en annan situation att spraya rengöringsprodukter på någon.

Gillar inte Alex men här agerade han vettigt.
2020-03-08, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Där förstår jag Julia. De skämtade och sprang runt och flamsade med dammsugaren. Men att spraya någon i ansiktet med vad det nu var är inte ok.

Sedan så såg jag inte vad som hänt innan. Läste någon om att Jullan kastat tallrikar mm, men för det är det inte ok att i en annan situation att spraya rengöringsprodukter på någon.

Gillar inte Alex men här agerade han vettigt.

Julia höll på jävlas med Sami som vill sova , han sa åt henne flera gånger o var irriterad men hon fortsatte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in