2020-03-08, 00:03
Medlem
MrsVanity1s avatar
Alex fortsätter spela någon "perfekt" neger . Skicka in någon som bara utmanar han liiite så får vi se .Han brann ju av mot Martin fort och lätt.

Hur har skitsnackar fettot haft det idag ?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Exakt vad det var! Det var INGET prank
Hon säger sanningen i fyllan så enkelt det då hon blir apfull så är hon odräglig och störig....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Julia, du är cool som fan
Hon är inte cool. Hon är läskig!!
2020-03-08, 00:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nej, det var inte prank. Men hon räddade sig själv genom att säga att det var det. Kanske hon insåg att hon inte vill ligga i konflikt med Jassa?
Det va allvar i början. Garanterat.
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon har en allvarligt oersonlighetsklyvning

Passa dig för vad du skriver om människor. De kanske inte mår bra och kan känna sig nedtryckta sen.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Är Glasman kvar på sin nyktra pilgrimsfärd eller har han kommit åt flaskan "av misstag" ikväll'?
Pilgrimsfärden med maranatarörelsen som bästa vän håller han sig torrlagd!
2020-03-08, 00:05
Medlem
Alex predika om hur dåligt det var av Mergim att nämna sin familj (mamma) i konflikten han hamna i med Amilia och se nu vem som själv sitter och drar in sin familj (dotter) för att han inte har balls enough att bara säga nej till Julia. Han var ju perfectly fine med att sova med två andra tjejer i huset
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Hon är inte cool. Hon är läskig!!

Har du aldrig sett en människa förut? Hon släpper loss och har kul, vad är det för läskigt med det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Finns ju inte så många att välja på haha. Hade jag varit i deras situation hade jag nog också kunnat dras till Martin, trots att han är så tråkig att det är helt sjukt och ett av mina få (hahahah okej många, men ändå) krav på killar är att de ska vara roliga (för att hålla samma nivå som mig ). Men i brist på annat liksom.

Jaa, kan nog hålla med på den haha. Men samtidigt vet jag inte riktigt vilken hårstil han skulle kunna passa i??
Så om han är tråkig vad är det du hade dragits till då? Hans utseende? Det är orättvist med killar som ser bra ut, det räcker med utseende för tjejer fast alla tjejer säger nej det krävs så mycket mer så är snygga killar ändå sällan singel, det finns studier på det här.
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hjärnan funkar absolut som den gör när man mår dåligt, men jag tycker fortfarande inte det är någon som helst ursäkt. Att man behandlar folk som hon gör beror på mer än att hon mår dåligt, det har med hennes person att göra. Som sagt, det kan vara en förklaring men inte en ursäkt. Och ja, hon skulle absolut komma ut ur huset och jobba med sig själv.

Ja ingen av oss vet hur länge hon har varit ”fånge” av hjärnan och hur det påverkar(låter extremt flummigt&#128513 sen vet jag inte hur hennes vänner är osv. I en bra värld så borde riktiga vänner prata med den vännen som har problem och säga sanningen samt hjälpa den! Men tyvärr lever vi ju inte i den världen, men i framtiden så gör vi det förhoppningsvis☮️
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tycker Julia är bra i nyktert tillstånd. Men Olga... henne vill jag inte träffa. Tyvärr blir en del människor helt personlighetsförändrade av alkohol och Julia är en av dem. Det kan bli väldigt obehagligt. Har varit med om det flera gånger. Som om en annan person dyker upp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det va allvar i början. Garanterat.
Tror också det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in