2020-03-08, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan vill ha sex med Alex.
Kanske blir nått ikväll.
Jullan brukar inte ge sig
Hon kommer tvinga sig ner i Alex säng.

Julia börjar se ut som en kandidat till segern
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tror inte det var ett prank. Julia är slut i huvudet.

Nej, det var inte prank. Men hon räddade sig själv genom att säga att det var det. Kanske hon insåg att hon inte vill ligga i konflikt med Jassa?
Medlem
alex din jävla tönt. I flera veckor gnällde du på att antonia inte sov med dig och nu säger du till julia att du har en dotter hemma och inte vill göra nåt. Säg bara nej din fjant.
2020-03-08, 00:01
Medlem
__Alez__s avatar
BB har ju casat så dåligt denna säsong. Men har plockat in youtubers och folk de känner.

Man borde slängt in 1-2 gamla ph-deltagare.
2020-03-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Finns ju inte så många att välja på haha. Hade jag varit i deras situation hade jag nog också kunnat dras till Martin, trots att han är så tråkig att det är helt sjukt och ett av mina få (hahahah okej många, men ändå) krav på killar är att de ska vara roliga (för att hålla samma nivå som mig ). Men i brist på annat liksom.

Jaa, kan nog hålla med på den haha. Men samtidigt vet jag inte riktigt vilken hårstil han skulle kunna passa i??

Riktiga män har skägg, där har han en bra början
2020-03-08, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nej, det var inte prank. Men hon räddade sig själv genom att säga att det var det. Kanske hon insåg att hon inte vill ligga i konflikt med Jassa?

Exakt vad det var! Det var INGET prank
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nej hon hade övertaget totalt, men valde att keep your enemies close när Jas la upp för att hon blev prankad. Easy prey.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan vill ha sex med Alex.
Kanske blir nått ikväll.
Jullan brukar inte ge sig
Hon kommer tvinga sig ner i Alex säng.
Alex kommer inte att ha sex i tv. däremot utanför lär han sätta på allt o alla
Medlem
Globalisten55s avatar
Ut med Lenny på Måndag och ta in en hetero kille som gillar Julia👍BB tog ju med Alex för Antonias skull
Medlem
Gillade Jullan. Men det där var fan riktiga psykopatvarningar. Var ju inte ett prank någonstans heller. Hon hakar på Glasman och Samis skitsnack.
2020-03-08, 00:03
Avslutad
Är Glasman kvar på sin nyktra pilgrimsfärd eller har han kommit åt flaskan "av misstag" ikväll'?
2020-03-08, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ponera (använder ett av hennes favoritord) att hon egentligen skulle behöva terapi och/eller mediciner om hon var utanför huset. Bikten i all sin ära, men hon får nog inte det inne i huset i så fall. Om hon verkligen har djupare problem så kan hon kanske inte se/inse det själv, vilket gör att hon inte förstår att hon borde lämna huset.
Nej, absolut. Som jag skrev innan så är ett av hennes största (om inte det största) problem att hon inte riktigt besitter förmågan till självreflektion, och även där kommer det ju in att hon kanske inte ser/inser sina problem själv. Jag tror att hon skulle behöva höra det från någon, som verkligen bryr sig om henne. Det hon sagt om sitt bekräftelsebehov talar ju för att det finns en hel del bakom hennes beteende. Men återigen - ingen ursäkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in