2020-03-07, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag vet vad hon sagt
Haha ok.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ändå rätt bra om den började 18
Ja precis och det är garanterat rekord i hur mycket alkohol de fått.
Medlem
Olga är sugen på choklaaad
Medlem
theeaglefalks avatar
Antingen är Martin jävligt korkad eller så leker han med Jasse. Tycker synd om henne oavsett som fallit pladask och detta kommer tyvärr få henne må dåligt i huset ifall det kommer fram vad han gjort/sagt till Amilia....
2020-03-07, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Vad svarade han?

"Jo, jag tror det." Men efter lång betänketid. Stinker ju ultrabög om Lennie.
2020-03-07, 23:46
Medlem
Hahaha älskar hur Olga gör Alex obekväm.
2020-03-07, 23:47
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast oavsett är hennes beteende inte okej, och hon kan inte skylla det på någonting. Varken dåligt självförtroende eller att hon är inlåst. Absolut att det tär på psyket att vara inlåst på det sättet de är, men bara för det får man inte bete sig hur som helst. Är man någorlunda sansad som person vet man fortfarande vad som är rätt och fel fast man utsätts för psykisk påfrestning. Det är en FÖRKLARING, absolut. Men långt ifrån en ursäkt.

Hennes problem är att hon saknar självkritik och förmågan till självreflektion - och tycker att alla andra runt henne gör fel utom hon själv. Hon skyller allting på yttre omständigheter snarare än att se till sig själv och sitt eget ansvar i de situationer hon hamnat och hamnar i.

Hon saknar utan tvekan självreflektion!!! Men samtidigt så kan jag förstå henne om man mår dåligt! Hjärnan funkar ju som den gör speciellt när man mår dåligt, så kan jag tänka mig att hjärnan spär på extra eller som Alex skulle säga kryddar😁 Hon vet väl om vissa saker som hon gjort men att hon skäms och vågar ej stå för det.. hon behöver verkligen komma ut ur huset för att jobba med sig själv samt jobba med hennes demoner och hennes negativa hjärna som man väldigt lätt kan få när man mår så dåligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tycker tjejer att martin är snygg?

Är hans frisyr snygg?

Är hans personlighet/stil nåt man tänder på?

Förklara för mig
Nej fattar inte vad som är fel på Jasse och Amilia. Sjuka.

Lennie är skitsnygg (snyggast i huset) men torr personlighet.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Det är en dag imorgon också...
Det är söndag och tyvärr är det absolut ingenting inplanerat på söndagar från BB (vilodag kallar de det för). Detta på grund av att de ska klämma in de senaste 24h i livesändningen (inget vanligt avsnitt), så då behöver de inget content
Medlem
nu börjar jasse o julia jiddra xDD komedi
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
"Jo, jag tror det." Men efter lång betänketid. Stinker ju ultrabög om Lennie.

Han är 37. Confirmed Bi nu imo.
2020-03-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Vad svarade han?
Oklart. Först sa han ”jag vet inte” sedan när hon frågade ”vet du inte” så var han helt säker. Tror personligen han är bisexuell.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in