2020-03-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är ingen som kommer ta sitt liv.
Om nån lussat på henne i huset så kommer hon hon ännu sämre om hon får läsa allt skit här , hon har redan varit långt ner innan
2020-03-07, 23:11
Medlem
riskns avatar
Alex - ''Hon attackerar mig.''
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vad har det med saken att göra ? Att driva nån så långt ner så denna tar sitt liv är inte ok

Därför att du är en tönt och själv hyllade mobbare i huset. Att Amelia mår dåligt ger inte henne rätten att mobba andra som får andra att må dåligt. De har också känslor och kan må dåligt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Hon är inte tjock, hon är fet som fan.
Överviktig, är ordet du letar efter (utan att veta om det).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vem har tagit sitt liv?
Ingen som sagt att nån gjort det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin snackar ju bara med Amilia för att hon är enkel, hon är sugen på honom och anstränger sig för att hålla pratet vid liv, det är okomplicerat eftersom han inte har några känslor för henne överhuvudtaget.

Med Jasmine är annorlunda, allt han tar sig för där får konsekvenser.
Kan de inte ligga eller hångla han är ju så jävla sugen, vill se drama mellan Jasse och Amilia!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Därför att du är en tönt och själv hyllade mobbare i huset. Att Amelia mår dåligt ger inte henne rätten att mobba andra som får andra att må dåligt. De har också känslor och kan må dåligt.
O bara för du mår dåligt får du mobba henne ?

Har aldrig hyllat nån mobbare
2020-03-07, 23:12
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ni kan ju må så lagom bra om mobbingen ger det slutet

nog fan bryr jag mig inte om det. Man väljer (oftast) själv om man vill vara en offentlig person eller ej. Om man då är detta så får man också stå ut med kommentarer på diverse sociala medier från folk som inte gillar den personen, så länge dessa kommentarer går vidare med hot och våld mot den personen IRL.
Antingen växer man ett par bollar och står ut med det, eller så blockerar man eller tar bort kommentarer själv som man anser olämpliga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
nog fan bryr jag mig inte om det. Man väljer (oftast) själv om man vill vara en offentlig person eller ej. Om man då är detta så får man också stå ut med kommentarer på diverse sociala medier från folk som inte gillar den personen, så länge dessa kommentarer går vidare med hot och våld mot den personen IRL.
Antingen växer man ett par bollar och står ut med det, eller så blockerar man eller tar bort kommentarer själv som man anser olämpliga
Wow moget
Medlem
Citat:
Ingen som sagt att nån gjort det
Jo, du. Du skrev "Att driva nån så långt ner så denna tar sitt liv är inte ok" - vilket tyder på att det hänt - och jag undrar vem som tagit sitt liv.
2020-03-07, 23:13
Medlem
Alex är förstörd över Julias närhet, haha
2020-03-07, 23:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Vad har det med saken att göra ? Att driva nån så långt ner så denna tar sitt liv är inte ok
Va inte så jävla känslig.
min egna morsa har skrivit
"Tråkigt att du fortfarande lever" i sms till mig.
och tror du jag bryr mig. din känsliga jävel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in